Zamówienie z Minti Shop - Real Techniques,Zoeva,MUA

Kolejne zamówienie które dotarło do mnie pochodzi z Minti Shop i były to moje zakupy urodzinowe (zamówione troszkę wcześniej ze względu na 10% rabatu z okazji Dnia Kobiet). Paczka dotarła bardzo szybko, a jej wnętrze bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło :)

Już od samego początku zachwyciło mnie cudowne opakowanie. Zakupy zostały owinięte różowym ozdobnym papierem.
A teraz czas na zakupy :

Pędzle Real Techniques "Starter set"- Zestaw zawiera 5 pędzelków przeznaczonych do makijażu oczu.
Pędzle Real Techniques "Core colletion" - są to 4 pędzelki przeznaczone do makijażu twarzy
Oba zestawy posiadają pokrowce!!
Kolejnymi cudami są 2 pędzle Zoeva. Spakowane w saszetki oraz w folie ochronne
Pędzel Zoeva #112 "Petit Stippling" - Pędzelek przeznaczony do kosmetyków kremowych (podkład,róż)
Pędzel Zoeva #227 "Soft Definer" - Pędzelek do rozcierania cieni. Czytając blogi dowiedziałam sie, że jest odpowiednikiem Hakuro H79 oraz 217 z MAC.
Paletka MUA " Undress me too" - czyli tańszy zamiennik Urban Decay " Naked 2"
A tutaj macie kilka swatchy. Została tu nałożona tylko jedna warstwa cienia :)

Dostałam także od Minti Shop rabat 5% na kolejne zakupy :) Czuję, że będzie to kupno kolejnych pędzli Zoeva. Są bardziej miękkie niż Hakuro, wydają się lepiej wykonane, ale to tylko moja początkowa opinia. Myślę, że po miesiącu ich używania pojawi się recenzja :)
Nie tylko ja jestem zadowolona z zamówienia :)

5 komentarzy:

  1. Pędzle mnie zachwyciły od razu, i ta paletka cieni wygląda obiecująco :))
    dodałam Twojego bloga do obserwowanych:*
    i liczę na rewanż hehe :)
    buziaczki kochana :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie zamówić takie pędzle *__*
    Odcienie cieni są fenomenalne! ;D
    obserwujemy? ;3
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Także muszę sobie sprawić takie pędzle!; )
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zakupy ! Cały czas się zbieram do zakupu pędzli RT tych żółtych :) A ta paletka? Cudo! Mam nadzieję, że fajnie Ci się będzie spisywała ! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy pościk ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Ułaaaa chciałabym wypróbować pędzle z RT i Zoevy :) Ja narazie mam same Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...