BingoSPA - Mandarynkowe extra masło do ciała

Witajcie!!
Moje posty nie pojawiały się bardzo długo za co bardzo przepraszam jednak postaram się nadrobić tą nieobecność. Dzisiaj od razu ruszam z notką o produkcie marki BingoSPA , który wybrałam sobie do testowania. 


Od producenta: 
Lekkie extra masło BingoSpa do ciała o urzekającym zapachu soczystych, sycylijskich mandarynek. Niezwykłe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy zawartych w podstawowym składniku którym jest masło kakaowe - sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Extra masło BingoSpa  pielęgnuje skórę, sprawia, że staje się ona jedwabiście gładka i pachnąca. Doskonale ją nawilża, odżywia i wzmacnia warstwę lipidową, chroniąc skórę przed czynnikami atmosferycznymi - mrozem, wiatrem, wilgocią, promieniowaniem UV. 
Skład: 
Moja opinia: 
Masełko ma bardzo fajny zapach - jednak moim zdaniem nie nadaje się do użytku latem ( jesienią i zimą będzie idealny). Jest on dość charakterystyczny i mocny. Dla mnie nie pachnie cytrusowo tylko ... korzennie? Jednak w żadnym wypadku nie mam mu tego za złe. Poczeka na chłodniejsze dni :)
Skład jest dość ciekawy. Na 2 miejscu mamy masło kakaowe za co wielkie brawa dla tej firmy, ale już nie potrzebnie na 3 pozycji znajduje się parafina. Delikatnie przymykam na to oko.
Opakowanie jest solidne i przeźroczyste, dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia ilości produktu. Projekt prosty za co także daję dużego plusa :) 
Konsystencja bardzo przypomina masło co możecie zauważyć na tym zdjęciu :
Jednak nie przeszkadza ona w wydobywaniu produktu z opakowania. Jest zarówno maślana jak i bardzo delikatna .
Co do jego działania... bardzo fajnie nawilża skórę i nie zostawia na niej tzw. tłustego filmu. Po jego użyciu ciało wygląda zdrowo i jest gładkie w dotyku, a efekt utrzymuje się przez długi czas. 
Mam nadzieję że efekt widać na zamieszczonym zdjęciu :) 

Produkt bardzo mi się spodobał, ale jak już mówiłam to nie jest dobry zapach na lato, jednak jesień zbliża się coraz większymi krokami, więc już niedługo będę mogła używać go częściej. 

Nie mogłam znaleźć tego produktu w ofercie BingoSPA w ich sklepie internetowym.
Zapraszam Was do zakupów na STRONIE PRODUCENTA. Może pojawi się ponownie w ich ofercie. 

10 komentarzy:

  1. Jak ma parafinę to nie dla mnie mimo masła kakaowego... moje mieszki włosowe zaraz by zaczęły bąblować na ramionach

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i nie bylam zbyt zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio pokochałam masło, a to wygląda mi na całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie wszystkie ładnie pachnące masełka do ciała :D !

    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moimi ulubionymi masełkami są te z Victorii secret :)

    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie ale dzieki temu mamy szanse sie wszystkie odnależć - poznac :) (znajdziesz u mnie mix kuchnie , mode, kosmetyki )
    to ostatnie dni konkursu u mnie może ktoś sie skusi :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki BingoSpa, miałąm przyjemność testować kilka i nie było takiego który byłby beznadziejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. How is it that just anybody can create a weblog and get as popular as this? Its not like youve said something extremely impressive more like youve painted a quite picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, here. But do you really think that you can get away with adding some fairly pictures and not genuinely say anything?
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt lubię masła do ciała które nie pozostają tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...