Trampki + ćwieki DIY

Witajcie :)
Przepraszam za moją dłuuuuugą nieobecność jednak matura depcze mi już po piętach, a na dodatek dopadła mnie choroba. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka bardzo ciekawych inspiracji, na których będę się wzorować, przy ozdabianiu trampek ćwiekami :) Wszystkie obrazki wyszukane zostały przeze mnie w internecie :)


Ćwieki możecie kupić bardzo tanio na allegro i przyozdobić nimi np. krótkie spodenki, koszulę, sweterek lub dżinsową kurtkę. 
Uważam, że jest to fajny sposób na ozdobienie i dodanie pazura zarówno nowym rzeczom jak i odświeżenie starych ciuchów, które już nam się znudziły :)
 A Wy co uważacie o ćwiekach?

Buziaki :*

PS. Możecie teraz kupić trampki dosyć tanio w Deichmanie  (ok. 30 zł ) :)



18 komentarzy:

  1. Trzecie i ostatnie meeega :)) też myślę nad zakupem ćwieków i ozdobieniu kilku starych rzeczy :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy w wolnej chwili :)
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szalenie podobają mi się ćwieki na wszystkim :D ale czekam na przesyłkę gotowych trampów z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się bała, że ćwieki przypięte moją zdolną ręką zaraz odpadną ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie trampki, uważam, że ćwieki dodają lekkiego "pazura" butom :)
    Zdecydowanie jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda ;p Bałabym się jednak że mi te ćwieki poodpadają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście jestem zakochana w koszulach z ćwiekami :D I poluję na spódniczkę z tymi elementami :) Chociaż trampki również świetnie wyglądają :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie raz w ten sposób odświeżyłam stare buty nie tylko trampki.
    Obserwuje
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. conversy na 3 zdjęciu <3 są genialne, nie mogę od nich oderwać wzroku a mam niemałe uzależnienie od tych butów, dodaje kolejny egzemplarz do mojej listy ;)
    pozdrawiam i zapraszam też do siebie
    http://mlle-callays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz prawie każdy ma coś z ćwiekami, więc dla mnie już dawno przestały być oryginalne... a szkoda, bo czymś można było się wyróżnić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :>
    http://www.zmrozona.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award-pytania-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to super wygląda !!! Może sama coś zrobię, ze swoimi :D
    pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...