Ćwiczę z Ewką!

Witajcie!
Od bardzo długiego czasu podchodziłam do ćwiczeń z Ewą Chodakowską, aż w końcu dzisiaj znalazłam trochę czasu, aby je wypróbować.
Nie potrzebuję zrzucenia kilku kilogramów lecz wyprofilowania pośladków, ud i troszkę brzucha. W internecie możecie znaleźć zdjęcia dziewczyn, które regularnie wykonują te ćwiczenia. Efekty są niesamowite!!
Ćwiczenia wymagają od nas nieco wysiłku i wyciskają trochę potu jednak są tego warte! Powiem Wam, że po zakończeniu treningu czułam się świetnie, a po kilku godzinach miałam ochotę go powtórzyć.
Co mówi Ewa o swoich ćwiczeniach:
Wymarzone efekty, pojawią się u każdej z osób praktykujących moja metodę. 
Moje programy, niczym bezinwazyjny skalpel, profilują mięśnie nadając całemu ciału NOWY kształt!
Wpływ na organizm
Mój program odstresowuje, normuje fazy dobowe snu, stabilizuje ciśnienie tętnicze krwi, obniża poziom cholesterolu, poprawia wydolność płuc oraz przemianę materii, co skutkuje szybszym usuwaniem toksyn z organizmu i lepszym wchłanianiem substancji odżywczych. Taki trening pomaga w walce z niesfornymi hormonami, stymuluje aktywność umysłową (zaraz po treningu łatwiej chłoniemy wiedzę), zmniejsza napady lęku i paniki oraz łagodzi niepokój. 
Warto pamiętać o wpływie na psychikę - mój trening podnosi samoocenę, sprzyjają walce z depresja. Co najważniejsze (mój ulubiony powód:)) zwiększa produkcję hormonu szczęścia - serotoniny, dzięki temu nasz nastrój ulega poprawie, znikają też zbędne napięcia i zyskujemy większą radość z życia.
Do wakacji zostało jeszcze trochę czasu, więc warto pomyśleć o małej pracy nad naszym ciałem, aby czuć się świetnie w stroju kąpielowym :) 
Jeżeli nigdy nie ćwiczyłyście z Ewą polecam Wam zacząć od ćwiczeń o nazwie SKALPEL. Po miesiącu włączcie do ćwiczeń KILLER i TURBO SPALANIE.
Możecie również kupić w Empiku nową książkę Ewy z 30 dniowym planem treningowym:

Gorąco polecam Wam ćwiczenie z Ewą!! Może któraś z Was się do mnie przyłączy? :)


28 komentarzy:

  1. 15 minut temu skończyłam swój pierwszy Skalpel, ufff. Było ciężko, jestem zmęczona ale szczęśliwa :)Życzę powodzenia i efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Moje łydki,uda i pupa dają dzisiaj popalić :P Ale czuję się świetnie :)!

      Usuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest przepiękne *O*
    Ja jedyne czego bym potrzebowała, to... odchudzenie nóg. A konkretniej łydek. Nie, nie wymodelowanie, ale właśnie odchudzenie. W swoich udach jestem zakochana, natomiast łydki... Znalazłam w internecie nawet filmik o odpowiednim masażu, jak do tej pory zrobiłam go dwa razy, ale na jakieś cuda nie liczę :P
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest systematyczność ! Będę trzymać za Ciebie kciuki :*

      Usuń
  3. ćwiczyłam z nią ok 2 miesiące, aż pojawiła się monotonia, także na chwilę obecną stawiam na Mel B,ale do Ewy również mam zamiar wrócić niedługo :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja planuję zmieniać co jakiś czas ćwiczenia. Ewa proponuje nam coraz więcej opcji :)

      Usuń
  4. To jak ćwiczysz z Ewką to u mnie dieta jest też do wygrania. A co do Niej samej :-) Podziwiam :-) Ja sama ćwiczę z..... Xboxem :-p Uwierz, że nie ma nic lepszego- mam grę na kinnecta YOUR SHAPE a w niej programy od typowego cardio, przez modelowanie poszczególnych partii i wiele innych. Po 30 minutach ćwiczeń ledwo oddycham :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o tych ćwiczeniach. Niestety nie posiadam Xboxa :( może zacznę odkładać na niego lub PS3 pieniązki :)

      Usuń
  5. Powodzenia Kochana ! :)
    ja też bym musiała się zabrać za siebie, więc od jutra spinam pośladki i rozpoczynam swój trening z Ewką, no i poniekąd z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! <3
    Ćwiczę z nią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczęłam małymi kroczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości, bo u mnie niestety lenistwo i anty-jakikolwiek-wysiłek-fizyczny wciąż wygrywają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też przez bardzo długi czas z tym walczyłam, ale w końcu poczułam bardzo dużą potrzebę zmiany :)

      Usuń
  9. Ćwiczyłam pond tydzień SKALPEL i już było widać efekty! Niestety musiałam zrobić sobie przerwę bo nadwyrężyłam kolano co bardzo łatwo zrobić ćwicząć SKALPEL ale od jutra powracam do ćwiczeń :)

    POWODZENIA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedynie problem z tym , że przy każdym wyproście strzelają mi stawy :P

      Usuń
  10. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    + zapraszam na konkurs ( DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY ZE SKLEPU MERG )
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłoś się do Kasi, na pewno Ci pomoże :))).

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak :D
    uwielbiam ją ćwiczyłam z nią <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też ćwiczę z uśmiechem na twarzy :DD
    zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ćwiczyłam, ćwiczyła i jeszcze raz ćwiczyła, aż zabrakło mi motywacji... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam motywację... zmniejszyc tyłek,żeby nie wstydzić się chodzenia w spodenkach w wakacje :)

      Usuń
  15. Coś dla mnie :D zwłaszcza na mój brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to idealne, bo Ewa bardzo duzo uwagi skupia na brzuchu :)

      Usuń
  16. Ćwiczyłam z Ewką skalpel przez ok.2 tygodnie - było pięknie,ale motywację zgubiłam gdzieś po drodze i teraz pokornie wracam do ćwiczeń ;-).Trzymam za Ciebie kciuki!:-)
    Z przyjemnością obserwuję Koleżankę z Malinowego Klubu i pozdrawiam!:-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie uwierzę, że można mieć takie ciało jak na zdjęciu po ćwiczeniach z tą śmieszną Ewcią :) do tego trzeba sporo pakować na siłce. A od Ewy lepsza jest Mel B :) bardziej energiczna i nie taka nudziara :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Scudłam z Ewą już 9 kg ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...