Zakupy z MARIZY

Jak obiecałam w poprzednim poście dziś pokażę Wam kosmetyki z Marizy, które doszły do mnie kilka godzin temu :)
1. Peeling drobnoziarnisty do twarzy(wygładzający) + Żel do mycia twarzy (nawilżający)
2.Awokado (krem nawilżający)+ Biała herbata(krem matujący)
3.Poziomkowe masło do ciała (niesamowity zapach!)
4.Lakiery do paznokci
5.Matowy róż do policzków (Dojrzała Brzoskwinia) + Perłowy cień do powiek ( Sorbet Malinowy)
6.Pomadki
7. Testery : Kremowy podkład z witaminą E+Korygująca baza pod makijaż
8.Sypkie cienie do powiek : Połyskujące złoto;Migoczący fiolet;Lśniąca platyna
9. Transparentny puder sypki 
10. Matujący podkład -oil free. Cera tłusta i mieszana (beżowy)
11.Krem wygładzający do rąk -Cytryna (pachnie meeega)

To by było na tyle... Postanowiłam zrobić większe zakupy ze względu na moje urodziny, które obchodzę za 15 dni :) 
Jeżeli chciałybyście zakupić coś z Matizy lub zostać konsultantkami proszę o prywatną wiadomość :)
Pozdrawiam Was cieplutko :)

27 komentarzy:

  1. mam ten róż w tym samym kolorze:) jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzisiejszym dniu mogę stwierdzić :jest świetny!

      Usuń
  2. ojej, masz cudowny nowy nagłówek *_*
    zaciekawiły mnie te sypkie cienie do powiek, bo w kamieniu wiem, że są genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to robota mojego Kochanego chłopaka <3

      Usuń
  3. fajne produkty, ciekawią mnie opinie o nich:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie poziomkowe masło do ciała. o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie sprobowalabym bazy i szminek bo nie mam ani jednej a uwielbiam je;]
    pokaz prosze jak na ustach wygladaja;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie zamawiałam nic z Marizy choć ceny mnie kusza ogromnie... dobre są kosmetyki??

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe zakupy..Podobają mi się lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sobie sprawiłaś fajny prezent :) Hmm ciekawa jestem jak ocenisz to masło poziomkowe bo uwielbiam takie zapachy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę, chcę to poziomkowe masło! A przynajmniej jego recenzję;) Gdzie stary nagłówek??? :P Czyżby nastąpiła zmiana w związku ze zbliżającą się kalendarzową wiosną? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam potrzebę zmiany... Może to ta nadchodząca wiosna... :)

      Usuń
  10. Ale fajny prezent, pomadki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja u Ciebie zostaję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej jestem ciekawa cieni i ich trwałości oraz zapachu tego poziomkowego cuda :)

    pozdrawiam Malinową Koleżankę, dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, dużo tego :) Zastanawiam się czy opłaca się być konsultantką tej firmy? Głównie przez to, że trzeba płacić za przesyłkę, a jak np. nie chcemy akurat zamówić czegoś dla siebie tylko dla kogoś, to wychodzi to chyba niekorzystnie. Dodaję bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy muszę coś wypróbować :) Cienie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow spore te zakupy :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) do wygrania neonowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore te zakupy kosmetyczne :) podziwiam, bo ja nie potrafiłaby zużyć ich do końca przed upływem terminu ważności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremy z Awokado i Białej Herbaty zaciekawiły mnie. Muszę o nich więcej poczytać. Może bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale duże zakupy, ciekawią mnie te sypkie cienie do powiek, pokaż na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...