W najbliższym czasie będę testować...

Witajcie :) W piątek otrzymałam paczuszkę od Marty z bloga okiem-kobiety u której zgłosiłam się do testów kosmetyków z Perfecty dla cery problematycznej. Oto zawartość przesyłki:
W środku znajdowały się 3 produkty:
1. Perfecta NO problem - tonik matujący
 Perfecta NO problem - żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy
 Perfecta NO problem - krem matujący

Od piątku stosuję te kosmetyki i muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Perfecty i jeszcze nigdy nie zawiodłam się na ich produktach.
Bardzo dziękuję Marcie za tą przesyłkę. Jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona :) Zachęcam Was do brania udziału w jej testach !

A Wy jaką posiadacie cerę?
Buziaki :)

13 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie tonik, szata graficzna bardzo mi się podoba, jest taka przejrzysta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa żelu i toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam podobny krem z Perfecty(tylko inna szata graficzna) i strasznie mnie zapchał. Ale jestem ciekawa tonika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewam się pozytywnej opinii ;) Ja używam różnych kosmetyków tej marki i jestem zadowolona. Co prawda nie do skóry z problemami - wręcz przeciwnie, do skóry wrażliwej itd. - ale myślę, że ogólnie mają niezłe kosmetyki.
    Pozdrawiam,
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze paczuszka doszla :)). zycze milych testow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze tych kosmetyków ;p Ale skoro mówisz że jesteś zadowolona to może się kiedyś skuszę na ten żel do mycia xd Lubię testować nowe żele jak na razie to żel z Nivea najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odnośnie komentarza który mi napisałaś , jak nie mozesz go nigdzie znalesc to poszukaj na allegro ;) Ja kiedyś zamawiałam Jantar własnie tam bo w sklepie znalesc nie mogłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! :) Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam cerę problematyczną , ciekawa jestem efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki testowania, czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ta linie perfecty! jest delikatna,ale zarazem dziala;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...