Nowości kosmetyczne

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać rzeczy, które w ostatnim czasie dołączyły do mojej już całkiem sporej kolekcji :P
1.Essence- gel eyeliner (05 Miami's Ink)
2.FM Group - eyeshadow base (baza pod cienie)
3.Delia No.1 -lakiery do paznokci
Od lewej: 78; 23; 77; 91; 87; 83; 75
4.Bell -Air Flow + Maybelline- ColoRama 
5.Essence- Kajal pencil (08 Teddy): kredka do oczu
6.Essence - Long lastking (16 Coolest Chick) : Kredka do oczu
7.Avon- superSHOCK (black) - kredka
8.Inglot 23T(do eyelinera) + Essence eyeshadow brush : pędzle
9.Bebeauty SPA ( sole do kąpieli)
10. Avon - true colour (awakening)
+
Nowość w mojej kolekcji nie kosmetyczna: woski Yankee Candle!!
I to już koniec moich zakupów :) Niedługo pojawi się kolejny wpis z moim  ogromnym zamówieniem kosmetyków z Marizy :) 
Jeżeli będziecie chciały zakupić kosmetyki Mariza możecie zgłaszać się do mnie :) 

Buziaki :*::*:*

31 komentarzy:

  1. Baza pod cienie jest świetna:)Jestem ciekawa tych lakierów z Delii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas pojawi się recenzja :)

      Usuń
  2. Sole do kąpieli świetne ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na daną chwilę nie zamieniłabym ich na żadne inne :)

      Usuń
  3. Ile nowości !:) ja ma ten eyeliner w żelu i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna także mój ulubieniec :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię eyelinery w żelu z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny odcień tego eyelinera z essence, woski moje cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też <3 Zakochałam się w nich

      Usuń
  6. mam ten eyeliner i uważam że jest naprawde świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że też skusiłaś się na YC :D
    Sole z Biedry uwielbiam, ale zauważyłam dzisiaj dziwną rzecz :P Otóż pochowali wszystkie nowe wersje i wystawili te stare:/ Ja chcę cieszyć swoje oczy trawą cytrynową, a nie! :P
    :O Myślałam, że Delia no.1 specjalizuje się tylko z farbach do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właśnie nie ma już starych (czego trochę żałuję, bo jeden zapach mi się bardzo spodobał :()

      Usuń
  8. Ile lakierów z Deli, są fajne mam trzy i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten eyeliner z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie ładne lakiery ♥ i nowe sole :D muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kominek :) tez mam tą bazę z FM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kominkiem była śmieszna historia, bo kupiłam woski, a nie miałam kominka :P

      Usuń
  12. Avon bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tych nowości :) Super
    YC uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napiszesz mi gdzie kupiłaś te woski ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery :D Też muszę się wybrać na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery bell są bardzo fajnie :) ja mam 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja znowu zamiast skupić się na poście, podziwiam Twój cudowny pierścionek z czarnym oczkiem *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się u Ciebie pozmieniało, świetny nagłówek :) Lakiery mają cudne kolory, ciekawa jestem tych z Deli:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udane zakupy, czekam na opinię o Delii, bo pomadki mają bardzo fajne, a ciekawe jak sprawdzą się własnie lakiery. No i oczywiście widzę świetne zmiany na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale kosmetykow;)) Zapraszam Cię na małą wyprzedaż, może coś Cię zainteresuje, a niedługo dalsza część kolorówki;) http://ankowata.blogspot.com/2013/03/wiosenna-wyprzedaz-lakierow-do-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...