Yves Rocher, Peeling roślinny do ciała z morelą

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym powiedzieć kilka słów na temat peelingu, którego używałam ostatnio przez dość długi czas :)
Yves Rocher, Abricot, Gommage Vegetal (Peeling roślinny do ciała z morelą)
Opakowanie jest bardzo poręczne. Przez naklejkę, nie jestem w stanie jednak zobaczyć ile produktu jeszcze mi pozostało. 
Troszkę o samym produkcie : Pod prysznicem, dokładnie wymasuj ciało peelingiem i spłucz wodą. Stosuj 1-2 razy w tygodniu. Peeling jest pierwszym etapem pielęgnacji ciała.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: puder z pestki moreli, sok z agawy, puder z pestki migdała i olej z sezamu z upraw biologicznych, olejek eteryczny z saro, mangiferyna z Madagaskaru.
Skóra jest delikatniejsza: 100%.
Skład:  Aqua/Water/Eau, Glycerin, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Alcohol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Shell Powder, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Agave Tequilana Leaf Extract, Mangiferin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum/Fragrance, Methylparaben, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Cinnamosma Fragrans Leaf Oil, Sodium Hydroxide, Propylparaben, Tetrasodium EDTA, Linalool, Limonene 
Moja opinia: 
Peeling kupiłam w czasie promocji ' 2 w cenie 1'.  Co do konsystencji - jest to żel z drobinkami peelingującymi. Jak dla mnie za dużo żelu, a za mało drobinek. Należy troszkę uważać podczas wyciskania z tubki, aby nie wylać za dużej ilości. . 
Jest to pgeelin morelowy i oczekiwałam ślicznego morelowego zapachu, jednak nie da się tu wcale niczego podobnego wyczuć. Nie zmienia to jednak faktu, że pachnie całkiem ładnie ( orzeźwiająco).
Zawiera w sobie 3 rodzaje drobinek peeligujących. Żel bardzo szybko znika i zostają nam same drobinki. 
Nie podrażnia mojej skóry. 
Jest średnio wydajny (wydaje mi się, że przyczyną jest konsystencja).
Po roztarciu:

Podsumowując:
Uważam, że jest to peeling dla osób z delikatną skórą, które lubią lekkie zdzieraki. 
Ja niestety muszę się trochę namęczyć aby uzyskać zadowalający efekt. Nie jest to zły peeling, ale jak dla mnie cena regularna jest za wysoka, co do jego jakości. 
Oceniłabym go na 4-
Czy kupię ponownie? Raczej nie, ponieważ lubię testować cały czas coś nowego, a mam już pewien produkt na oku ^^.

Cena: 36 zł/ 150 ml
Dostępność: Sklep stacjonarny Yves Rocher lub internetowy       
                                                                                          
Jeżeli nie miałyście jeszcze okazji wypróbować produktów z Yves Rocher to zachęcam Was na sam początek do kupienia któregoś z żeli pod prysznic, ponieważ mają nieziemskie zapachy. 
Polecam także założenie karty, ponieważ zajmuje to 5 minut, a co miesiąc będziecie dostawać przeróżne promocje na ich produkty. 

Pozdrawiam cieplutko :*

12 komentarzy:

  1. Ciekawy peeeling ale 36 zl to troszkę za dużo tym bardziej za tak małą pojemność. Ja bardzo lubie peelingi Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najlepsza cena jest tego drugiego peelingu z serii Hammam: 68 zł :P

      Usuń
  2. Ja dopiero 1cz ale juz konczę :)
    Mimo tylu negatywnych opinii wg mnie jest fajna i bardzo wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuję ogromny niedosyt po jej skończeniu :P

      Usuń
  3. szkoda że nie pachnie morelami:) Ja mam ostatnio fazę na kokosa i szukam jakiegoś peelingu o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, Yves Rocher ma nieziemskie zapachy. *_*
    a tak odbiegając od tematu, to masz prześliczny pierścionek ten z czarnym oczkiem, strasznie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Kochana :) To pamiątka :)

      Usuń
  5. Ostatnio chciałam go kupić :) ze względu na zapach :) ale jakoś po recenzji chyba zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie cena przewyższa jakość :) Ale każdy ma inne zdanie :)

      Usuń
  6. Lubię Yves Rocher :) Nawet bardzo, a prezentami do zamówień bardzo przyciągają hehe :D Uwielbiam odbierać paczki od nich :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...