Jak czyścić Tangle Teezer

Witajcie Kochane :)
Postanowiłam dodać ten wpis ponieważ przez bardzo długi czas szukałam sposobu na kurz osadzający się na moim TT. Próbowałam wodą (lecz ona sama nic prawie nie daje), patyczkiem do uszu (również bez znaczących postępów), aż znalazłam sposób idealny.
Nie ma w internecie dużo informacji na ten temat dlatego postanowiłam się z Wami podzielić prostym i bardzo skutecznym sposobem :)
Potrzebne Wam będą:
1. Tangle Teezer
2. Szczoteczka do zębów
3. Woda
4. Mydło w płynie
Co dalej?
Na mokrą szczoteczkę dozujecie odrobinę mydełka i szorujecie szczotkę!
Będzie błyszczeć jak nowa ;)

Prawda, że proste? Mi jednak zajęło trochę szukanie dobrego sposobu na umycie mojego TT. Teraz jest jak nowy :)

Buziaki :*:*:*

19 komentarzy:

  1. Ja swoją szczotkę TT czyszczę za pomocą starego pędzla do różu i szamponu babydream - dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam nadal TT :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też swojej nie mogę domyć, wypróbuję Twój patent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja ciągle zastanawiam się nad zakupem....musze wiecej poczytac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Polecam! i jeszcze raz Polecam! :)

      Usuń
  5. Do tej pory jakoś nie kusiło mnie kupno TT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczka do zębów przydaje sie w wielu dziwnych przypadkach-mój maż nawet ma jedną do oczyszczania motoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak kiedyś użył mojej do czyszczenia akwarium -.-

      Usuń
  7. niestety nie mam jeszcze osławionego TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry sposób:) Również tak czyszczę tę szczotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoją gdzieś posiałam i muszę kupić nową, ech ;D ale poradę do czyszczenia zapamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, przydałoby się umyć... faktycznie :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle słyszałam o TT, a w moim posiadaniu nadal brak. :P

    zapraszam na konkurs♥ do wygrania buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze swojej TT nie musiałam myć, bo kupiłam i użyłam może 2-3 razy i leży, bo u mnie się nie sprawdza;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę idę wypróbować zaraz bo zamierzam spędzić trochę czasu w łazience :D dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...