Herba Studio, Tisane, Balsam do ust

Dzisiaj opowiem Wam troszkę o moim ulubionym balsamie do ust, którego na tą chwilę nie zamieniłabym na żaden inny.
Myślę, że przez większość z Was jest już znany, ponieważ przez pewien czas był dużym szum na jego temat w strefie yt.
Bardzo długo przekonywałam się do jego zakupu, ponieważ kosztuje grosze, ale nigdy nie przepadałam za mazidłami do ust i średnio wierzyłam w te wszystkie ochy i achy :P Jeżeli chcecie poznać moje zdanie na temat Tisane to zapraszam Was gorąco do recenzji :)
Co mówi producent: Naturalny kosmetyk, przeznaczony do pielęgnacji i ochrony ust. Wygładza szorstkie, spierzchnięte usta, przywracając aksamitną gładkość. Chroni usta przed wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz. Odżywia delikatną skórę warg. Nawilża i chroni usta przed wysychaniem. Regeneruje naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki. Dostępny w aptece.
Składniki aktywne: wosk pszczeli, miód, olej rycynowy, oliwa, ekstrakt z melisy, jeżówki purpurowej i ostropestu plamistego, witamina E
Skład:  Cera alba, Olea Europea oil, Petrolatum, Ricinus communis oil, Isopropyl Mirystate, Honey, Echinacea purpurea & Melissa officinalis & Silybum Marianum Extract, Aqua, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Cholesterol, Tocopheryl acetate, Ethyl Vanillin

Moja opinia: Jestem niesamowicie zadowolona z tego balsamu . Nigdy nie wierzyłam w aż tak dobre działanie tego typu kosmetyków. Długotrwale nawilża usta. Idealny dla osób borykających się z popękanymi ustami lub odstającymi skórkami. Najlepiej nałożyć go wtedy przed snem (grubą warstwę) .Następnego dnia nie poznacie, że to Wasze usta :P. Zapewniam Was, że ma niesamowite działanie
Ma też bardzo przyjemny zapach. Chroni usta przed mrozem. Bardzo dobrze wchłania się w usta nie pozostawiając tłustego filmu. Bardzo dobrze wygląda po nałożeniu. Sprawia, że usta są mięciutkie i bardzo przyjemne w dotyku
Ma bardzo fajną konsystencję, nie klei się, bardzo dobrze się aplikuje
Jego ogromnym plusem jest także przyjazny skład. Należy podkreślić dużą wydajność tego produktu. Mam go już od 3 miesięcy, a nie zużyłam nawet połowy słoiczka.
Wersja słoiczkowa jest lepsza od tej w sztyfcie. 
 Jest to bardzo dobrej jakości produkt za bardzo niską cenę.
Ma dużą ilość zwolenników i często mówi się, że jest lepszy od Carmexu.
Cena: 9 zł
Dostępność: Apteka (nie mam pojęcia czy można go jeszcze gdzieś dostać)

A Wy czego używacie do pielęgnacji ust? Używałyście kiedyś Tisane? Jakie są Wasze opinie?

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Chyba w końcu muszę się skusić na ten balsam, bo z każdej strony słyszę tylko zachwyty na jego temat, a moje usta są ostatnio coś wyjątkowo wybredne, pod względem nawilżenia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo gorąco Ci go polecam :) Nie zawiedziesz się

      Usuń
  2. Nie znam, a już tyle pozytywów czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam. Kiedyś dostałam jego próbki od Herba Studio i od tej pory to jeden z moich ulubieńców do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. skusze się kiedyś, ale teraz mam za duży zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest to mój numer jeden <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i nie znam lepszej kuracji dla ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie próbowałam, obecnie kocham masełko z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle dobrego o nim słyszałam a jeszcze nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak samo :P
      chyba pora to zmienić :)

      Usuń
  9. widziałam go dzisiaj w super-pharm i nawet się nad nim zastanawiałam, jak tylko wykończę carmex to spróbuję tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najlepszy, chociaż nie lubię nakładania palcami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam balsamy do ust, ale te w słoiczkach nie lubię. Udręką jest dla mnie taka aplikacja a i duzo produktu wchodzi za paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i bardzo lubiłam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...