Fryzury - Inspiracje

Witajcie :)
Wybaczcie mi dość długą nieobecność, ale miałam kłopoty z laptopem i masę nauki. Post miał pojawić się już w środę jako : Walentynkowe propozycje fryzur, ale niestety nie mogłam dogadać się z moim komputerem.
Chciałam pokazać Wam dzisiaj fajne i bardzo proste do wykonania fryzury, które znalazłam przeglądając internet. Może któraś z nich Was zainspiruje?






Bardzo proste do wykonania i bardzo pozytywny wpływ na nasz wygląd. Zawsze odrobinę odmieni nasz codzienny look.

Jak Wam się podoba najlepszy przyjaciel mojego chłopaka?
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. ten pierwszy koczek mnie urzekł :) A piesio przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły, ale nie bardzo wychodzą mi warkoczyki...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie podobają wszystkie koki, są super :))

    ale piesio ma minkę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fantastyczny! Jaka to rasa? Pewnie jest mily do przytulania, oj ale bym go wycalowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę się nauczyć robić jakieś fajne fryzury. Włosy mam coraz dłuższe więc są możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zebyam ja tylko jeszcze potrafila sama cos sobie zrobic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy przyjaciel Twojego chłopaka podbił moje serducho ! jest przesłodki *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza fryzura zdecydowanie jest mi najbliższa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelakie warkocze, ale niestety - nie umiem ich robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z psa niemoge , jaki słodki hehe
    fryzurki cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koczek jest super !! :D
    a ten psiak ma świetne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wsapniałe są dobierane < 3
    Obserwujemy ?
    Ja już : )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak, wszystkie fryzury są "proste". Szkoda, że tylko w momencie, gdy się na nie patrzy :P Ja na razie mam zbyt krótkie włosy, żeby sobie tak poeksperymentować z kokami czy warkoczami, choć podejrzewam, że nawet gdybym miała kłaki do samej ziemi, to jakakolwiek z nich by mi nie wyszła :P A co do psa - ta rasa kojarzy mi się tylko z bajką "Pocahontas" :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych wszystkich zamieszczonych dziś zdjęć najbardziej podoba mi się... przyjaciel twojego chłopaka :D
    Jest świetny, a jego mina bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...