Bourjois: Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Wiele z Was pewnie zna już ten produkt, jednak zdarzyły się także prośby o jego recenzję.
Bourjois: Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
Kilka słów od producenta: "Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu. Działa oczyszczająco i łagodząco na skórę. Hipoalergiczna, bezzapachowa, bezalkoholowa. Testowana na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach. Nanosić za pomocą wacika na twarz, oczy i szyję."

Skład: Aqua, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer 184, Coco-Glucoside, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Sodium Methylparaben, Citric Acid, Propylene Glycol, Bht, Nymphaea Alba Root Extract
Moja opinia : Od samego początku bardzo się polubiliśmy.  Produkt jest niezwykle wydajny.   Bardzo dobrze radzi sobie z makijażem (każdego rodzaju). Poradzi sobie nawet z tym bardzo mocnym (np. mój studniówkowy). Wystarczy tylko na chwilkę przyłożyć nasączony wacik do oka, aby pozbyć się nawet upartych eyelinerów lub tuszy. Nie podrażnia oczu oraz skóry twarzy.  
Podobno niektórym kulka znajdująca się na otwarciu odpada. Mi przez dość długi czas jeszcze się to nie zdarzyło. Ma on funkcję zarówno ozdobną, ale pomaga także w otwarciu produktu. 
Opakowanie jest bardzo poręczne.
Dużym plusem tego płynu jest także brak zapachu oraz to, że jest bezbarwny
Nie pozostawia lepkiej warstwy
Aby go wydobyć nie należy wciskać butelki.  Odpowiednia ilość produktu dozuje się sama :)
Dużym plusem jest duże opakowanie produktu. Zawiera ono 250 ml płynu.
Polecany przez wizaż.
Mogą go używać osoby noszące soczewki.
Należy jednak pamiętać o późniejszym nawilżeniu twarzy, bo ja zauważyłam u siebie lekkie ściągnięcie skóry po użyciu tego płynu. 
Jest to tańszy odpowiednik płynu z Biodermy ( oczywiście nie posiada, aż takiego działania). 

Myślę, że kupię go jeszcze nie raz. Bardzo podoba mi się jego działanie. Spełnia moje oczekiwania. Nie stosowałam jeszcze płynu micelarnego z Biodermy, dlatego nie mogę zrobić recenzji porównawczej tych obu produktów. Uważam, że za taką cenę jest to naprawdę dobry kosmetyk. 
Cena: 11-13 zł
Dostępność: np. Rossmann


A jakie są Wasze opinie na temat tego płynu?

20 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam, ale zapewne kiedyś się skuszę - skoro ma tyle pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogach ciągle jest o nim głośno :) Myślę że się skuszę na niego ale najpierw skończę tonik bebeauty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie muszę kupić bebeauty :p

      Usuń
  3. Chyba też muszę wypróbować, chociaż nie jestem do końca przekonana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, bo czytałam różne recenzje i obawiam się jednak podrażnień oraz małej skuteczności z pozbyciem się śladów tuszu :P

      Usuń
    2. Nie podrażnia i bardzo dobrze radzi sobie z makijażem. Jednak jeśli używałyście kiedyś biodermy to nie będziecie zadowolone :)

      Usuń
  4. Ten płyn to jeden z moich ulubionych micelów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za miły komentarz :)
    zapraszam na zimową pielęgnacje u mnie.
    A na płyn na pewno się skusze, widząc jego śmiesznie małą cene zaryzukuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubieniec!:) Obecnie zdradziłam go na rzecz płynu z Biedronki ale jeszcze za wcześnie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie znam, ale uwielbiam kosmetyki Bourjois, więc nie jestem zaskoczona pozytywną recenzją ;) Na pewno go wypróbuję.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post, your blog is totally adorable!
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś już go miałam wsiąść z półki ale się jednak rozmyśliłam ale coś mnie do niego ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go i też szczerze polecam! :D

    zapraszam do mnie na KONKURS ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie poszukuję swojego ideału, na pewno sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh wstyd przyznac, ale nigdy nie miakam jeszcze tego plynu. Tyle o nim bylo na oortalach kosmetycznych na blogach a ja go jeszcze nie mialam.
    Teraz mam ziaje rozana, ale nue jestem zbyt zadowolona, jak skoncze, to sprobuje pamietac o kupnie tego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog i piękna uroda :)
    dodaję do obserwowania i będę zaglądać :)
    zapraszam na mojego bloga :)
    http://happyd0ll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez bardzo go lubię ,używam . Bardzo dobrze się sprawdza i spełnia moje oczekiwania jeśli chodzi o demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...