Yves Rocher, Tradition de Hammam, Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską

Witajcie Kochane :*
Ostatni tydzień był dla mnie bardzo wyczerpujący dlatego też nie napisałam niczego nowego :(
Studniówka już za 2 dni!! Bardzo spodobała Wam się notka z moimi butami (co bardzo mnie cieszy :P) , dlatego planuję w najbliższym czasie pochwalić się resztą studniówkowych dodatków :)
Zobaczycie także moją studniówkową fryzurę i makijaż :)
A teraz przechodzimy do rzeczy.... Dzisiaj powiem Wam co sądzę o peelingu z Yves Rocher
Yves Rocher, Tradition de Hammam, Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską

Kilka słów od producenta: Orientalny peeling do ciała o działaniu złuszczającym, zawiera glinkę marokańską, puder z orzechów z drzewa arganowego i pestek moreli, olejek arganowy bio oraz wodę różaną. Zapach orientalny, ciepły, otulający. 
Skład: Aqua, Glycerin, Rosa Damascena Distillate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Moroccan Lava Clay, Mehylpropanediol, Coco-Caprylate/Caprate, Argania Spinosa Oil, Argania Spinosa Shell Powder, Ammonium Acryloyldimehyltaurate/VP. Copolymer, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Parfum, Xanthan Gum, Methylparaben, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ceteareth-33, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Propylparaben, Sodium Hydroxide, Tetra-Sodium EDTA.

Moja opinia: Od samego początku zakochałam się w tym produkcie. Ma niesamowity zapach!! Drobinki są średnio ścierające, co bardzo mi odpowiada. Używanie go to czysta przyjemność. Jest bardzo wydajny
Ma płynną konsystencję (jednak nie przeszkadza to podczas zabiegu). Zawiera wiele różnych drobinek ścierających. 
Samo opakowanie jest bardzo praktyczne. Można je otworzyć nawet mokrymi rękoma. 
Po zmyciu go z ciała zapach zostaje na bardzo długi czas. Jednak nie miesza się z perfumami
Skóra po użyciu jest gładka i nawilżona.
Ma bardzo przyjemny składhydrolat z róży damasceńskiej, olejek arganowy i ingrediencje ścierające w postaci glinki marokańskiej, sproszkowanych pestek moreli i orzechów arganii).
Nie podrażnia i nie powoduje swędzenia !
Jego ogromnym minusem jest wysoka cena. Udało mi się go kupić 40% taniej, a na dodatek znalazłam 5 funtów dzięki czemu zapłaciłam za niego 15 zł :P.
Po całym zabiegu musicie jeszcze raz opłukać wannę, ponieważ wszystkie drobinki zostają na jej dnie. 
Cena : 67 zł/ 150 ml
Dostępność: Sklep stacjonarny i internetowy Yves Rocher
Czy kupię ponownie? : Myślę, że nie ponieważ jego cena jest za wysoka, a produktu jest naprawdę mało (150 ml)
Uważam, że cena tego produktu jest bardzo wygórowana. Myślę, że jej połowa byłaby rozsądną ceną za ten peeling. 

Kolejnym peelingiem na który poluję jest :

Pat&Rub Rewitalizujący peeling cukrowy
Jego cena jest bardzo zbliżona do peelingu z Yves Rocher, ale jest go 3 razy więcej . Mam nadzieję, że znajdę go w jakiejś promocji (dostępny w Sephorze). Ma bardzo naturalny skład. Można go nawet jeść!! :P

To już wszystko co chciałam Wam dzisiaj przekazać :) 
Buziaki :*:*

6 komentarzy:

  1. GIVEAWAY!!! H&M, Essence e Alyssa Ashley on my blog

    OdpowiedzUsuń
  2. tez sie zastanawiam nad pat&rab wiec czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Followed back!
    Please check also my facebook page and like it if u can!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie, ja polje na jakiś peeling z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, jakby moja studniówka była trzy dni temu, a nie trzy lata... Wybaw się dobrze, bo jest to dzień, który na pewno zapadnie Ci w pamięci! :) Peeling wydaje się dobry, ale szkoda, że jednak cena jest zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...