Studniówkowe szpileczki

Ten wpis nie był planowany, jednak pozazdrościłam Niuni, która w poprzednim poście chwaliła się swoimi butami studniówkowymi. Swoje kupiłam w CCC za 119 zł :)
Buciki są bardzo fajnie zapakowane. Zależało mi na tym, ponieważ są zamszowe :)

Dlaczego takie wysokie? Ponieważ jestem bardzo niska (156 cm). Butki dodają mi 15 cm :)

Do naszej szkoły zagościły dzisiaj konsultantki z firmy AVON. Poinformowały szkołę, że będą prowadziły warsztaty dotyczące przygotowań do studniówki oraz zdrowego odżywiania się. Lekcja ta była jedną wielką reklamą tej firmy. 
Panie przedstawiły na jednej z nas beznadziejny makijaż i prawie na siłę wciskały nam swoje produkty obiecując, że jako jedne z nielicznych będą się trzymać przez cała studniówkę.
Lekcja była 'śmiechu warta' i po 20 min miałam ochotę już z niej wyjść. Dzięki temu incydentowi jeszcze bardziej zraziłam się do tej firmy.

Moja studniówka odbędzie się 25.01 i obiecuję wstawić kilka fotek :) 
Buziaki :*


39 komentarzy:

  1. :)hehe,kiepska firma,to i kiepskie konsultantki:)....mmmm studniówka,kiedy to było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, lecz jak dla mnie - troszkę za wysokie ;) Moje najwyższe buty mają 10 cm i dla mnie to, i tak za dużo :D
    Ja miałam podobną sytuację z firmą Oriflame - zrobiły byle jaki makijaż, a do tego wciskały kosmetyki ( ach, ta promocja! ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem niziutka, buty boskie, choć wolę z zakrytymi palcami, odkryte dodatkowo odejmują cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jedne z zakrytymi w moim rozmiarze, jednak były zniszczone więc wzięłam takie :P

      Usuń
  4. Fajne buciki ale nie wyobrażam sobie jak Ty wytrzymasz w nich całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie będę miała baletki :)
      Dostałam jeszcze od ekspedientki przy zakupie zapiętki żelowe :)

      Usuń
  5. duże niedopatrzenie dyrekcji, że taką firmę wpuściła do szkoły. Szpileczki bardzo fajne:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty - uwielbiam wysokie obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, są cudowne. ! *_*

    A co do studniówki, to Ci nawet zazdroszczę tego terminu. Ty wraz ze studniówka zaczynasz ferie, a ja po swojej jeszcze przez tydzień będę musiała chodzić do szkoły, wiec to niezbyt ciekawa opcja. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne buty ;)
    Ja jednak wole te z zakrytym palcem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne buty, ja też jestem bardzo niska :)
    obserwuję Cię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buciki! Udanej zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam na żywo. Ładnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu trzeba się jakoś reklamować, ech... i to nawet Avon, no cóż.. a szpileczki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buciki :) Zazdroszczę studniówki, chętnie wróciła bym do tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję bardzo staro z myślą że zaraz będę miała 19 lat :P

      Usuń
  14. Wow, these shoes are amazing! Love your blog.
    Can't wait to see your prom pictures!

    Followed you, have a look at my blog too if you can :)

    http://annettibus.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. love the pumps!!


    Following you now on GFC and Bloglovin! hope you can do the same:)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię butów ccc aczkolwiek te są ładne
    eee ja też jestem niska (mam zaledwie 160 cm) na takich butach chyba bym się zabiła ;D
    Nie boisz się, że Cię noga będzie bolała?

    OdpowiedzUsuń
  18. Your Blog is so cute and you look nice :)
    Do you want follow eacht other?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne szpilki :) Uwielbiam wysokie buty!


    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful shoes !!! :D
    what about to follow each other?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne buty:) wyszalej się na całego:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne te szpilki ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ah nowe buty - ile one daja kobietom radosci :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanej zabawy! :) Ja swoją studniówkę wspominam cudownie, pomimo, że teraz nie rozmawiam już ze swoim studniówkowym partnerem :P Podziwiam, że chcesz przetańcować w takich szpilach :O Ja miałam płaski obcas i dzięki temu się nie zabiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do zabawy http://dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...