Studniówkowe dodatki

Dzisiaj studniówka... Od samego rana wielkie przygotowania :P
Postanowiłam pokazać Wam moje dodatki, które założę dzisiaj :)

1. Torebka Tally Weijl
2. Kolczyki C&A
3. Bransoletki C&A
3.Pierścionek C&A
4. Szal wyszywany złotą nitką Parfois
5. Sztuczne rzęsy Inglot
6. Moje paznokcie (niestety przed studniówką się połamały i nie mogłam mieć dużej ilości wzorków, bo to skróciłoby je optycznie)
7. Buty (nr 2) - pokazuję je dla tych z Was, które martwiły się o moje nogi :P

Na tą chwilę to już wszystko. O 15 idę do mojej ukochanej fryzjerki, która zrobi mi fryzurę i makijaż :) Na pewno pojawią się efekty jej starań :)

Trzymajcie kciuki !! :)

14 komentarzy:

  1. Udanej zabawy! Dodatki piękne, szal bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I'm looking for mutual followers.
    shoppingepisodes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy Kochana ;*
    a dodatki masz cudowne. *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. udanej zabawy życzę! :)))
    dodatki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej imprezy.
    Pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie kolczyki piórka :D ... Oczywiście udanej zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki świetnie współgrają ze sobą!:) Nawet nie wiesz jak ucieszyło mnie zdjęcie Twoich butków;) Ale czemu macie studniówkę w piątek? Myślałam, że sobota to standardowy termin;) Wybiła północ, więc pewnie teraz wjeżdża do Was tort :D Mam nadzieję, że się wybawisz porządnie!:) Czekam na relację :D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż się wyśpisz i pokażesz nam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:)
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award!

    http://lakieromaniaczka-zuza.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabójcze rzęsy :D nigdy nie nosiłam sztucznych muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...