Studniówka cz.1

Witajcie Kochane :*
Studniówka była bardzo udana :) Wiem, że czekacie na zdjęcia z tej imprezy. Niestety dzisiaj pokażę Wam tylko kilka, które sama robiłam. Resztą podzielę się z Wami jak dostaniemy fotki od fotografa :)
Jak mówiłam moja fryzura i makijaż były robione przez moją ukochaną fryzjerkę. A oto efekty jej pracy:
Tak, to zdjęcie wyszło dziwnie, ale niestety jest to jedyne na, którym widać całkowicie makijaż.

A teraz zdjęcia z moim partnerem :
Nieee ja go nie biję. Dostał tutaj sztuczną rzęsą :p

  I to niestety już wszystko :(
Dziękuję Kochane za tyle życzeń i ciepłych słów :)
Pytałyście dlaczego studniówka odbyła się w piątek... Ponieważ wtedy jest taniej :P

A teraz jeszcze wielkie DZIĘKUJĘ za ponad 10000 wyświetleń mojego bloga !!

Buziaki :*:*:*

17 komentarzy:

  1. Ślicznie wygladalas :) Widac impreza udana :)

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś pięknie, ale ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz, też mam 19lat:D I to nie jest tylko, ale aż miłość:) z tym się wiąże to, że mimo wszystko starałabyś się, aby dziecku było najlepiej:) Choć finansowo mogą być kłopoty to i z tym można sobie poradzić:) Ale faktycznie, lepiej gdyby stało się to później, jak człowiek jest ustabilizowany:) przepięknie wyglądałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura, ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś i fryzura bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś! Fryzura, makijaż, jak i sukienka bardzo eleganckie. Twój partner przeżył chyba ten atak rzęsy, bo dalej wygląda już normalnie :D Poza tym, widzę mieliście ekskluzywny lokal - ja miałam studniówkę na sali gimnastycznej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna miałaś fryzurę ! :) Wspominaj jak najdłużej :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałaś ! :)
    Super fryzurka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądałaś olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wyglądałaś, włosy pięknie upięte, reszta też super.
    Szczoteczka kosztuje ok. 5 zł, w Rossmanie oglądałam podobną za 8 zł, choć są i droższe, polecane przez inne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczną miałaś fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...