Pigmenty

Witajcie :)
Dzisiaj przyszła do mojego chłopaka paczuszka z pigmentami, które planował podarować mi na walentynki. Wyprosiłam je już teraz, ponieważ jestem bardzo niecierpliwą osobą :P
Na allegro sprzedawane są odsypki pigmentów .
Oto moje maleństwa:
Szarości:
Fiolety:
Róże:
Niebieski+zielony:
Beż+złoto+brąz:

Pigmenty kupiłam na tej aukcji: *klik* , u tego sprzedawcy KrakowiakNW

Każda z fiolek zawiera po 0,5 ml pigmentu. Wygląda na bardzo małą ilość, jednak jest to mylne spostrzeżenie.  Pigmenty są niesamowicie wydajne i wystarczy minimalna ilość nałożona na mokry pędzel, aby uzyskać piękny kolor na powiekach.
Swatche robione przez sprzedawcę:
Dostałam ich 40 + 1 (został dodany specjalnie lub przez przypadek znalazł się w mojej przesyłce) dostałam również kasetkę i jeden mały gratis .
Bardzo fajną opcją są gratisy dodawane przez sprzedawcę :

Przy zakupie 5 pigmentów
+1 GRATIS !!!
Przy zakupie 10 pigmentów
+3 GRATIS !!!
Przy zakupie 15 pigmentów
+5 GRATIS !!!
Przy zakupie 20 pigmentów
+ 7 GRATIS !!!
Przy zakupie 30 pigmentów
+10 GRATIS + zamykana kasetka !!!
dla pierwszych 5 osób
Kolory gratisowych pigmentów wybieracie sobie same :)

Mogę potwierdzć, że kolorki są takie same jak na zdjęciach. Nie wiecie nawet jaka jestem szczęśliwa :)


Koszt jednej fiolki to 1,39 zł
 Pamiętajcie o nałożeniu bazy pod pigmenty, aby dłużej mógł utrzymać się na Waszej powiece!!

Niedługo pojawią się wpisy z makijażami :)
Dziękuję za prezent Kochanie:*
Buziaki!! :*:*:*

22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam pigmentów MAC, ale przyznaję, że robiłam kilka razy przymiarkę do zakupu :) Czekam na wpisy z makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, cudowny prezent *_*
    Czekam z niecierpliwością, aż pokażesz nam jakieś makijaże z nimi w roli głównej !
    Narobiłaś mi takiego smak, że chyba sama zamówię sobie "kilka" egzemplarzy do spróbowania, tym bardziej że cena jest kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś zamówiłam kilka i do dziś nie zużyłam, ale dobrze, że mi przypomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jak się prezentuja u ciebie na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane chciałam tylko powiedzieć, że to nie ja zajmuję się tą aukcją (w odpowiedzi na pewien komentarz) :P
    Jestem po prostu bardzo zadowolona z jakości i kolorów pigmentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez jestem niecierpilwa osoba hehe,. to bedzie malowania a malowania;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusząca okazja, zwłaszcza że cena pełnomiarowego pigmentu jest mało ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ich.
    To sobie troszkę pomalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do końca życia mi starczy :P

      Usuń
  9. wow, wspaniały prezent:D zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś też kupiłam, mam do dziś
    taka mała ilość wystarczy na długo, nawet nie ma sensu więcej brać...
    ciężko i te 0,5 zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie zauważyłam... Wzięłam odrobinę z koreczka i musiałam odsypać do pudełeczka bo starczyło chyba na 3 makijaże :P

      Usuń
  11. Wow nigdy o tym nie słyszałam, jestem bardzo ciekawa ich! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu tez kiedyś kupiłam pigmenty :P
    i leżą teraz gdzies zapomniane, muszę ich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądają. Może sobie kupie.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolorki :) ja jakos nie umiem sie do pigmentów przekonac ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonałam się od razu jak je zobaczyłam :P

      Usuń
  15. Fajne rozwiązanie. A pigmenty należy z czymś łączyć? Jestem laikiem, jeśli chodzi o makijaż... ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki :D Jestem już mądrzejsza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...