Migawka świąteczna

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak wyglądały moje przygotowania do świąt i sam święta. Dlaczego tak późno? Po chorobie nie chciałam wstawiać kolejnego wpisu, który nie wnosi nic kosmetycznego. Ten tydzień był dla mnie bardzo wyczerpujący, dlatego chcę dzisiaj zrealizować jakiś bardzo prosty temat :)
Gizmo w świątecznej fryzurze :)
Z moim A. (szczęśliwi z prezentów :P)

Otrzymanych prezentów nie będę Wam pokazywać. Powiem jedynie, że większość to kosmetyki, więc będą się pojawiać w moich recenzjach :)
Pewnie już zapomnieliście o świętach ? :P Pisząc tą notkę fajnie było przypomnieć sobie ten miło spędzony czas :)
Zdjęć z sylwestra nie wstawię, bo nie nadają się na bloga :P

Co myślicie o tatuażach? Zastanawiam się nad zrobieniem sobie takiego tylko, że w innym miejscu: 

Wszyscy wypisują swoje postanowienia noworoczne... Ja ich nigdy nie robię :P 
Jedynym jest dostać się na kosmetologię za wszelką cenę ;) 

Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. o.O Masz cudownego pieska. *.*
    A co do dostania się na kosmetologię, to z całego serducha, życzę Ci powodzenia! sama mam nadzieję, że mi się to uda uczynić. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm,w którym mijescu chcesz sobie taka dziarę zrobić:)hihi,pokażesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaż fajny, ale będzie boleć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zwierzak :) Tatuaz jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam trzy tatuaże - gwiazdy na stopie, ankh na palcu i napis na wewnętrznej stronie nadgarstka - "Secret Garden", muszę go poprawić. Boli jak cholera, ale warto. Moja koleżanka ma takie ptaszki na biodrze. Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie z niecierpliwością czekam, aż nam pokażesz twoje buciki. :)
    ah, a studniówkę mam 19.01, czyli już w tą sobotę, a Ty kiedy będziesz się bawić na swojej studniówce? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. cute dog !!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...