Dwie twarze Eveline 8w1

Dzisiaj chciałabym Wam napisać o odżywce do paznokci firmy Eveline, która zdobyła bardzo dużą popularność dzięki swojemu działaniu. Utwardzała, wydłużała , zapobiegała rozdwajaniu naszych paznokci - po prostu marzenie...Jednak posiada on także ciemniejszą stronę.
Nie doświadczyłam tak drastycznych skutków jego działania jak niektóre dziewczyny ( zapewne przez to, że zużyłam tylko 1 opakowanie i stosowałam na zmianę z inną odżywką). Podczas stosowania moje paznokcie były bardzo ładne, twarde i rosły bardzo szybko. Niestety odżywka się skończyła i moje paznokcie uległy ogromnej zmianie. Wszystkie bardzo szybko się połamały, wyginały się we wszystkie strony i rozdwajały.
Skład : Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.

U niektórych dziewczyn wywołał onycholizę, czyli odchodzenie płytki paznokcia od łożyska. Wygląda to tak jakby pod płytką paznokcia pojawiło się powietrze
Zawiera Formaldehyd substancję silnie alergenną, która powoduje uczulenia, rumienie, podrażnienie dróg oddechowych i oczu. W wysokim stężeniu jest także mutogenna i szkodliwa. Zaklasyfikowana jest to substancji rakotwórczych 3 kategorii. 

Jeżeli chcecie zobaczyć jak wyglądają paznokcie niektórych dziewczyn po użyciu tej odżywki wystarczy wpisać w google jej nazwę. Nie chcę wstawiać ich tutaj, ponieważ nie są za bardzo estetyczne :)

Większość z Was może już wiedzieć o tej ciemniejszej stronie Eveline 8w1, ponieważ w internecie jest bardzo duży szum na ten temat. Bardzo lubię firmę Eveline, jednak stwierdziłam, że powinnam Was poinformować także o szkodliwym działaniu jednego z ich kosmetyków. 

Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Mam właśnie ten lakier na paznokciach :O
    Ojeny... :O

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię... Stosowałam i mam złe doświadczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, dobrze, że nie skusiłam się jednak na ta odżywkę. Efekty uboczne mnie przerażają. !
    A Twoich paznokci, mi strasznie szkoda. Mam nadzieję, że szybko dojdziesz z nimi do porządku. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że zaraz studniówka :/

      Usuń
  4. Widziałam, widziałam te zdjęcia...
    Na szczęście na moje paznokcie ta odżywka wpłynęła bardzo dobrze. Szukam teraz jakiegoś jej odpowiednika, bez Formaldehydu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje też gdy jej używałam, ale teraz mam tragedię z paznokciami

      Usuń
  5. Nie używałam tej odżywki, ale jakoś specjalnie do niej mnie nie zachęciłaś, chociaż paznokcie mi się rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeraziłam sie jak zobaczyłam zdjecia w google. Miałam własnie zakupic odzywke bo moje paznokcie są bardzo łamliwe ale dzieki twoim ostrzezeniom jej nie kupie bo napewno w sklepie by mnie skusiło to 8 w 1. Zapraszam do mnie. http:\\ szminko-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale niestety takie sa fakty :/

      Usuń
  7. dobrze, że się na nią nie zdecydowałam :o

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany dobrze,że nigdy nie kupiłam:D super,że dodałaś post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że powinnam Was poinformować :)

      Usuń
  9. zastanawiałam się nie raz nad tą odżywką ale teraz już na pewno nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta odżywka była przeciętna. Nie zaszkodziła mi, ale efekty też nie były spektakularne. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja się przekonałam na własnej skórze, czyli paznokciach... Tyle tylko że nie aż tak drastycznie, dopiero zaczęły mi się tworzyć plamy i przebarwienia...


    Zapraszam Cię na moje rozdanie wielu cennych nagród, zostały tylko 2 dni żeby się dołączyć do losowania...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ta odżywka to koszmar, leczyłam po niej paznokcie dwa miesiące... Powinni do niej dołączać ulotkę z ostrzeżeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Eveline napisało jakieś wyjaśnienie ale tylko w internecie :/

      Usuń
  13. A u mnie efekt jest cudowny po stosowaniu tej odzywki. Moje paznokcie szybko rosną i si nie łamią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rzeczy dzieją się dopiero po odstawieniu odżywki

      Usuń
  14. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. A tak przy okazji - szczerze polecam herome, na rewelacyjne poprawienie stanu paznokci ! Jest fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli mogę coś wtrącić do rozmowy- wydaje mi się, że diabeł tkwi w szczegółach. Czytając opinie w internecie na temat bądź co bądź sławnej już odżywki wiele Dziewcząt czy też Pań pisze, że po skończonym opakowaniu stało się to czy tamto - właśnie. Na opakowaniu widnieje informacja, że efekty widzimy już po 10 dniach co osobiście uważam za uwarunkowane tym, w jakim stanie są nasze paznokcie w dniu rozpoczęcia kuracji. Nie mniej jednak odżywka ta wpłynęła dobrze i poprawiła stan moich paznokci już po kilku dniach i wystarczy - w tym momencie należałoby ją odstawić i wrócić do niej ponownie w momencie kiedy będzie to konieczne. Nie ma sensu bez potrzeby narażać paznokci na działanie formaldehydu. W moim mniemaniu jest to odżywka "ratunkowa" a nie do codziennej pielęgnacji w celu utrzymania dobrej kondycji paznokcia. Ja postąpiłam w ten sposób i z żadnymi skutkami ubocznymi ię nie spotkałam (oczywiście są alergicy u których praktycznie sam początek kuracji może mieć przykre konsekwencje). Inną sprawą jest fakt, że producent twierdzi, że odżywkę należy stosować regularnie nie określając przy tym maksymalnego czasu trwania kuracji za co duży minus bo takie niedopatrzenie celowe bądź nie może sugerować, iż odżywkę można bezkarnie stosować cały czas np. właśnie do końca opakowania bądź dłużej. Niestety to tak nie działa. Wszystko co ma bardzo silne składniki, zwłaszcza tego typu, nawet u ludzi bez alergii czy szczególnej wrażliwości, stosowane na dłuższą metę musi mieć przykre konsekwencje. Nawet znany miłośniczkom pięknych paznokci NailTek, który należy już do droższej pólłki a jego odżywki są podzielone na konkretne problemy ma ograniczenia kuracji i i przy długim stosowaniu zazwyczaj dochodzi do efektów odwrotnych niż zamieżone. Nie napisałam tego oczywiście po to aby się wymądrzać, ale żeby pomóc bo osobiście denerwują mnie już przekłamania, niedopatrzenia czy niedomówienia producentów kosmetycznych... Ja akurat jestem kosmetyczką z wykształcenia, miałam doskonałą Panią Profesor z kosmetologii i świetną Panią Doktor z dermatologii więc w zasadzie kupując kosmetyk czytam jego INCI czyli pełen skład nie zwracając zbytnio uwagi na super reklamę na opakowaniu, ale nie każdy ma obowiązek wiedzieć takie rzeczy, znać działanie składników i umieć wyciągać własne wnioski. Jeśli dany kosmetyk jest tzw. kosmetykiem drogeryjnym czy aptecznym, ogólnodostępnym powinien mieć na opakowaniu czy w ulotce napisane laickim językiem jakie zawiera składniki, co one powodują, jakie maja skutki uboczne, jak prawidłowo stosować preparat i w jakim czasie aby ich uniknąć oraz kto nie powinien danego preparatu w ogóle stosować... Niestety rzeczywistość jest z goła inna czego skutkiem są właśnie czasem dramatyczne wpisy i zdjęcia na forach internetowych... Winę za to oczywiście ponosi firma bo trudno winić przecież kogoś, kto stosował coś tak jak napisano a nie został ostrzeżony czy poinstruowany w odpowiedni sposób. Dlatego Dziewczyny uważajcie na obietnice i reklamy producentów, czasem lepiej zrezygnować albo skorzystać z porady osoby która może o produkcie czy jego składnikach powiedzieć nam coś więcej, ew. jak naprawdę trzeba coś stosować. Sama tak robię bo chociaż kilkuletnia edukacja wiele mi dała to nadal są osoby z dużo większą wiedzą a i przede wszystkim z doświadczniem. Pozdrawiam i życzę samych dobrych efektów we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam regularnie i nie zauważyłam zmian, jednak fakt, po jej odstawieniu stan paznokci się pogarsza ;/

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też stosowałam tą odżywkę i bardzo zniszczyła mi paznokcie. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Kurcze, dziewczyny ja przez rok stosowania (jak nie dłużej) byłam zachwycona tą odżywką, paznokcie twarde,długie ( a zważywszy na to, że kilka lat obgryzałam to dla mnie super wszystko)wszystkim komu mogłam pokazywałam efekty i polecałam. Natomiast teraz ja paznokci nie poznaje..."papierki" się z nich zrobiły, trochę urosną i już się płytka rozwarstwia, przy końcu paznokcia jakby się łamały tak dziwnie...kurde polećcie coś na ratunek!!

    OdpowiedzUsuń
  20. dodam, że wcale jej nie "odstawiłam"...tylko po prostu w trakcie ciągłego stosowania zauważyłam totalną zmianę...praktycznie w ciągu tygodnia nagle wszystkie się połamały w chol..ę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Kurcze, dziewczyny ja przez rok stosowania (jak nie dłużej) byłam zachwycona tą odżywką, paznokcie twarde,długie ( a zważywszy na to, że kilka lat obgryzałam to dla mnie super wszystko)wszystkim komu mogłam pokazywałam efekty i polecałam. Natomiast teraz ja paznokci nie poznaje..."papierki" się z nich zrobiły, trochę urosną i już się płytka rozwarstwia, przy końcu paznokcia jakby się łamały tak dziwnie...kurde polećcie coś na ratunek!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...