BURT'S BEES LEMON BUTTER CUTICLE CREAM

Witajcie w Nowym Roku :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją masełka do skórek, którym zostałam obdarowana na Mikołajki. Po miesiącu stosowania mam już wyrobioną opinię na jego temat (i zapewniam Was że nie ulegnie ona zmianie).
Kilka słów od producenta: Zawiera aż 94,91% mieszankę naturalnych składników - olejku migdałowego, witaminy E, wosku pszczelego, masła kakaowego, soku z limonek - dla intensywnej pielęgnacji suchych skorek i osłabionych paznokci.
Dla uzyskania optymalnego rezultatu producent zaleca wmasować krem w skorki i paznokcie co najmniej raz dziennie oraz na noc.

Produkty Burt's Bees nie zawierają żadnych składników pochodzących z przeróbki ropy naftowej stosowanych w wielu kosmetykach.
Zgodnie z misją marki kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.

Należy też podkreślić niesamowity skład tego produktu: prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, cera alba (beeswax, cire d'abeille), citrus medica limonum (lemon) peel oil, tocopheryl acetate, theobroma cacao (cocoa) seed butter, euphorbia cerifera (candehlla) wax, beta-carotene, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, tocopherol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), olus (vegetable oil, huile vegetale), limonene
Moja opinia:
-Produkt ten niesamowicie poprawił kondycję moich skórek.
-Stosuję go codziennie i od miesiąca nie spotkałam się z przesuszeniem lub zadzieraniem moich skórek.
-Ma bardzo ładny cytrusowy zapach.
-Jest bardzo wydajny i wygodnie się go stosuje.
-Posiada niesamowity skład.
-Solidne i poręczne pudełeczko pozwala na noszenie tego produktu w torebce.
-Wygląd moich paznokci bardzo się zmienił (oczywiście na lepsze)

Posiada tylko jeden minus:
-Pudełeczko czasami ciężko otworzyć, jednak po dłuższym stosowaniu znajdziecie swój sposób na jego otwieranie :)


Uważam, że produkt ten jest jak najbardziej warty swojej ceny. Solidne opakowanie, naturalny skład. Czego chcieć więcej? :)
Wierzyłam w jego działanie, jednak nie sądziłam, że będzie ono widoczne już po 1 zastosowaniu.
Produkt ten bardzo miło mnie zaskoczył i wiem, że jeśli skończę mikołajkowe opakowanie, to ten kosmetyk ponownie znajdzie się w mojej kosmetyczce.

Nie popełnijcie jednak mojego błędu... Na początku nie wiedziałam ile go stosować i w jednym miejscu przez moją zachłanność wyrobiłam dołek:

Uwierzcie wystarczy go naprawdę niewiele, a działa takie cuda.
Mogłabym się tak zachwycać nad jego działaniem jeszcze bardzo bardzo długo :P
Myślę, że jedno takie opakowanie może wystarczyć nawet na ponad pół roku!!

Cena: 32 zł (15g)
Dostępność: allegro (ten produkt nie jest dostępny w Polsce)
Czy kupię ponownie: Na 100 %!!
Gorąco polecam!!!!

Jeżeli uważacie, że po świętach i sylwestrze przydałby się waszemu organizmowi detoks to gorąco polecam filmik Food Drug And Cosmetics:

Buziaki ! :*

15 komentarzy:

  1. Jeszcze nie stosowałam balsamu tylko do skórek :) zazwyczaj wybieram do tego celu olejki...

    OdpowiedzUsuń
  2. O to jest kosmetyk dla mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam ale muszę koniecznie spróbować:) Moje skórki są w opłakanym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko do skórek kusi, ale nie wiem czy jest to dla mnie niezbędny produkt i jednak trochę mi żal pieniędzy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że wart jest swojej ceny :) Ewentualnie zrób tak jak ja... poproś kogoś, aby podarował Ci jako prezent :P

      Usuń
  5. No super, po Twojej recenzji, chcę go mieć, szkoda tylko, że dość drogi i niedostępny w PL.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nie wiedziałam o tym produkcie nic dzięki za post kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do skórek używam swojego cud balsamu do ust. Takie 2 w 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po opakowaniu widać że w środku kryje się fajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kremik. I pudeleczko takie jak lubie. Tez mam problem ze skorkami wiec moze to jest dobre rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama to kiedyś miała a ja jej podbierałam. Ładnie pachnie i są po tym dobre efekty. :)
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...