Zmaltretowani zdenkowani #1

Dzisiaj po raz pierwszy przychodzę do Was z projektem denko. Bardzo lubię czytać na Waszych blogach tego typu posty, ponieważ zawierają krótką recenzję i opinię na temat danego kosmetyku :)
1. Oriflame, Piernikowy żel pod prysznic.
Edycja świąteczna z Oriflame. Miał mieć zapach piernika, którego ja wcale nie wyczuwam. Dla mnie pachnie on karmelem. Troszeczkę kojarzy mi się ze świętami, ale cieszę się , że już go wykończyłam.
Nie pienił się bardzo mocno, nic też nie robił ze skórą.
Czy kupię ponownie: Nie
2.BeBeauty, SPA, Sól do kąpieli orzeźwiająca
Kupiłam ją dzięki filmikowi Paninorge. Nigdy nie zauważyłam tego produktu w Biedronce i sądzę, że nie zwróciłabym do tej pory na nią uwagi. Ma zapach pomarańczy i rokitnika. Jak dla mnie najlepszy z całej kolekcji. Od tego czasu cały czas gości w mojej łazience. Ma fajny zapach, jest wydajna, a co najlepsze... bardzo tania! Kosztuje ok. 4 zł.
Zaliczam do 'kąpielowych umilaczy' :P
Czy kupię ponownie: Oczywiście. Już czekają 2 kolejne opakowania :)
3.Garnier, Czysta Skóra, Tonik ściągająco - oczyszczający
Stosowałam go tylko miejscowo na wypryski. Nie wyobrażam sobie stosowania go na całą twarz regularnie, ponieważ składa się głównie z alkoholu, który jest wyczuwalny już po otwarciu. Bardzo dobrze wysusza powstające niedoskonałości. Należy też podkreślić, że jest bardzo wydajny :)
Czy kupię ponownie: Tak :)
4. Avon Naturals, Pachnąca mgiełka do ciała Owoc granatu i mango
Moja kolekcja mgiełek jest ogromna i nie mam pojęcia kiedy je wykończę. Tej zapach chyba lubiłam najbardziej, ponieważ jest bardzo słodki. Nie utrzymuje się bardzo długo na skórze, ale i tak bardzo lubię je stosować.
Czy kupię ponownie: Mam jeszcze jedno opakowanie. Muszę też wykończyć resztę :)
5.Biovax, Dwufazowa odzywka bez spłukiwania do włosów blond
Męczyłam ją niesamowicie długo i byłam naprawdę szczęśliwa gdy zobaczyłam puste opakowanie. Jest niesamowicie wydajna. Muszę przyznać, że faktycznie pojawiły się u mnie jaśniejsze refleksy podczas jej stosowania. Ma ładny zapach, ale po pewnym czasie zaczął mnie już drażnić.
Czy kupię ponownie: Raczej nie
6. Ziaja de-makijaż, płyn do demakijażu oczu
Też przez długi czas gościł w mojej łazience. Bardzo fajnie zmywał makijaż, był wydajny jednak zastąpiłam go płynem micelarnym z Bourjois( i jestem z niego bardziej zadowolona)
Czy kupię ponownie: Raczej nie
7.Eveline, odżywki do paznokci 8w1 i maksymalny wzrost paznokci
Są to najlepsze odżywki do paznokci jakie kiedykolwiek używałam. Bardzo polepszyły stan moich paznokci, które wyglądały tragicznie. Odżywka 8w1 bardzo je wzmocniła zaś ta druga bardzo przyspieszyła ich wzrost.
Czy kupię ponownie: Oczywiście
8.C-Thru ,Pearl Garden
Kolejny słodko pachnący kosmetyk. Zazwyczaj gdy idę do drogerii go kupić zastaję pustą półkę (bardzo szybko zostaje wyprzedany). Działa jak powinien. Nigdy nie sprawił, że czułam dyskomfort :) Zapach ma bajeczny :)
Czy kupię ponownie: Jeżeli w końcu go dostanę to tak :)
To już koniec dzisiejszych zdenkowanych :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Też mam ten płyn do demakijażu z Ziaji, póki co nie jest źle :) w sumie ładne denko, trzeba się będzie wybrać do biedronki po tą sól :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sól z Biedronki też lubię wsypać sobie do wanny, do tego olejek jakiś i poleżeć sobie :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej soli z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaje do demakijażu miałam i tylko się z nią męczyłam. A na mgiełkę chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że lubimy identyczne zapachy ;) c-thru, mgiełki z avonu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet sól mamy identyczną ;)

    czuję, że mi się spodoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. C-thru miałam i pachnie bardzo fajnie:) Ziaje używam i bardzo jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te projekty denko.
    Sól z Be Beauty jest bardzo fajna, i pomarańcza, to tez mój ulubiony zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same fajności :) z ziaji używam do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten tonik jest straszny , ma w sobie alkohol i ja się go wystrzegam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam że stosuje go miejscowo

      Usuń
  11. Używałam tego płynu z ziaji :),ale wkurzała mnie ta powłoka, która po nim zostaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...