Słodkie zakupy ♥

Dzisiaj kolejna notka z ostatnimi zakupami :)
1. Ziaja Med, Kuracja Wzmacniająca, Szampon przeciw wypadaniu włosów
Ma bardzo fajny miętowy, orzeźwiający zapach. Na tą chwilę bardzo go lubię :)
Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów:)
Cena : ok. 9 zł/ 300 ml
Dostępność: Apteka!
Więcej informacji: *klik*
2. H&M ,Gąbeczka do podkładu
Tańszy odpowiednik beauty blendera.
Używałam jej dzisiaj po raz pierwszy i muszę Wam powiedzieć, że zużyłam dzięki niej dużo mniej podkładu niż zwykle. Na dodatek rozłożył go bardzo równomiernie :)
Jedynym minusem jest czyszczenie gąbeczki (zawsze zostają plamki) :)
Cena: 9,90 zł
Dostępność: H&M
3. H&M, Nail Polish, Confetti time

Widać nie pisane było mi kupienie toppera z Essence, bo nie było go w żadnym sklepie, który odwiedzałam, więc postanowiłam kupić ten oto 'lakier'.
Cena:  9,90 zł
Dostępność: H&M
4.H&M, Nail Polish, Purple Glitter
Oczywiście mój aparat nie pokazał jego rzeczywistego koloru. Jest to fioletowy (śliwkowy) lakier ze świecącymi drobinkami (idealny na karnawał lub jakies imprezy) :)
Cena: 4,99 zł
Dostępność: H&M
5.Yves Rocher, Tradition de Hammam, Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską
Urzekł mnie swoim cudownym zapachem. Nie kupiłabym go za regularną cenę. Historia jego kupna była bardzo zawiła i ze swoich pieniążków wydałam tylko 15 zł ,  więc jak dla mnie odpowiednia cena za taki peeling.
Skład: Aqua, Glycerin, Rosa Damascena Distillate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Moroccan Lava Clay, Mehylpropanediol, Coco-Caprylate/Caprate, Argania Spinosa Oil, Argania Spinosa Shell Powder, Ammonium Acryloyldimehyltaurate/VP. Copolymer, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Parfum, Xanthan Gum, Methylparaben, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ceteareth-33, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Propylparaben, Sodium Hydroxide, Tetra-Sodium EDTA.
Cena: 67 zł ( zdarzają się promocje)/ 150 ml
Dostępność: Yves Rocher

To już wszystkie moje zakupy :)
Jeżeli nie macie jeszcze pomysłów na świąteczne prezenty polecam nowy filmik nieesi25:

Wybaczcie, że nie piszę tak często, ale zbliża się koniec semestru i czas już poprawiać oceny :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. mam tą gąbkę.. czekam na lakier na pazurkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ziaja przeciw wypadaniu? coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład najlepiej nakłada się paluszkami, przynajmniej mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling musi cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy:) Taka gąbeczka musi trafić do mojej kosmetyczki:))

    Zapraszam do mnie i obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na złość nigdy nie mogę dostać tej gąbeczki a poluję na nią już jakiś czas eh :/ może przed świętami się uda :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cię;)
    ps. świetny lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja i Yves Rocher to jest to :) uwielbiam odżywki Ziaji, a YR za całokształt :) świetnie zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten lakier jest genialny, muszę go w końcu kupić! ;)
    co do gąbeczek, to mnie się wydaje, że przez nie zużywam właśnie więcej podkładu.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Yves Rocher uwielbiam :) ! Lakier do pazkonci super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...