Odwiedziny Mikołaja (Burt's Bees)

Tak. Mnie też w tym roku  z 1 dniowym opóźnieniem odwiedził Mikołaj w postaci mojego chłopaka :)
Od dawna wiedziałam czym mnie obdaruje, ale i tak jestem niesamowicie zaskoczona.

BURT'S BEES
LEMON BUTTER CUTICLE CREAM
czyli cytrynowe masełko do skórek
Co mówi producent: Zawiera aż 94,91% mieszankę naturalnych składników - olejku migdałowego, witaminy E, wosku pszczelego, masła kakaowego, soku z limonek - dla intensywnej pielęgnacji suchych skorek i osłabionych paznokci.
Dla uzyskania optymalnego rezultatu producent zaleca wmasować krem w skorki i paznokcie co najmniej raz dziennie oraz na noc.

Produkty Burt's Bees nie zawierają żadnych składników pochodzących z przeróbki ropy naftowej stosowanych w wielu kosmetykach.
Zgodnie z misją marki kosmetyki nie są testowane na zwierzetach
Skład: prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, cera alba (beeswax, cire d'abeille), citrus medica limonum (lemon) peel oil, tocopheryl acetate, theobroma cacao (cocoa) seed butter, euphorbia cerifera (candehlla) wax, beta-carotene, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, tocopherol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), olus (vegetable oil, huile vegetale), limonene
Pojemność: 15 g
Cena: ok. 32zł (allegro)

Ten produkt zaskoczył mnie swoim cudownym, cytrynowym zapachem(nie chemiczny) oraz niesamowitym składem. Opakowanie jest bardzo poręczne i solidne (więc można bez obawy nosić ten kosmetyk w torebce). Do aplikacji potrzebna jest niewielka ilość produktu.
Używam go od wczoraj, a skóra naokoło moich paznokci wygląda dużo lepiej.
Po dłuższym stosowaniu tego specyfiku pojawi się solidna recenzja :)

Do kupna przekonała mnie recenzja nissiax83

Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. Dziękuję Kochanie :*
Pozdrawiam Was cieplutko :*

15 komentarzy:

  1. Ale super masełko:) Jestem ciekawa jakie będą efekty jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie dużo dobrego jednak sama jeszcze nic nie testowałam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę :) Bardzo mnie to kusi !! Na bank po świętach zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale bardzo przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. skład świetny! :) przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam podobny balsam do ust i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ciekawe, nie widziałam jeszcze tego typu kosmetyków.
    Zostałaś u mnie otagowana, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko skończe inglota to się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe trochę drogo bo opakowanie malutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewątpliwie trafiony Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...