My boyfriend does my make up!

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krótką notką :) Jak widzicie w tytule pokażę Wam efekt końcowy makijażu jaki zrobił mi mój chłopak :)
Namawianie go zajęło mi trochę czasu :P Uważam, że wykazał się tutaj swoją 'artystyczną duszą' :P
Wspólny makijaż to naprawdę fajna zabawa, ale pamiętajcie...! Nie można podpowiadać, który kosmetyk do czego służy :P !
Oto efekt końcowy naszej zabawy:
Podkład (który znajduje się tylko na policzkach) : SORAYA 3D EXPRESS LIFTING MAKE UP
Puder w kamieniu: MISS SPORTY SO MATTE PERFECT STAY
Eyeliner ( czoło i nos) : Essence
Cienie do powiek (zmarszczki obok nosa, kółko na czole i powieki): AVON TRUE COLOR (smokey eyes)
Reszty kosmetyków nie pamiętam :P
I jak Wam się podoba efekt końcowy naszych zmagań? :)

Niedługo przyjdę do Was z nową kosmetyczną notką:)
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. hahaha, o nieee... ale się postarał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha.... to chyba jeden z najfajniejszych TAGów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, widzę, że masz prawdziwą gwiazdę make upu;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo artystyczny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tkwi w nim potencjał heheh nie ma co;D

    OdpowiedzUsuń
  6. :O Twój chłopak jest genialny ! ma prawdziwy talent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wyjściowy. W sam raz na premierę Apocalypto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olala :D To od dziś mój numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój chłopak powinien zostać kosmtyczką.. kosmetykiem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Cię urządził :D Bardzo ciekawy efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehehe no niezłego masz artystę, serduszko najlepsze:P

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ależ mnie rozbawiłaś. Wyobraziłam sobie efekt działań mojego TZta, pewnie straciłabym oko ;) Sympatyczny blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt końcowy :D a co do kosmetyków które zostały użyte - ja ostatnio przetestowałam podkład firmy SORAYA 3D EXPRESS LIFTING MAKE UP ! Podkład na pewno na długo zagosci w mojej kosmetyczce- jest rewelacyjny !
    Podkład super się porozprowadza i dopasowuje do kolorytu skory, niesamowicie kryje no i efekt utrzymuje sie naprawdę długo, Naprawdę profesjonalny produkt za przystępna pieniądze. Dostępny w kilku odcieniach wiec każda znajdzie odpowiedni- Polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...