Grypa

Witajcie Kochane
 Przepraszam, że przez tyle czasu nie napisałam, ale dorwała mnie grypa i nie byłam w stanie nic sensownego Wam powiedzieć.
 Niedługo postaram się przeczytać Wasze wszystkie ostatnio opublikowane posty. Na moim blogu kolejny wpis powinien się pojawić jeszcze przed świętami :)
 Uważajcie na wirus grypy, który w tym roku bardzo się rozprzestrzenił. Liczba zachorowań jest 2 razy większa niż w ubiegłym roku. Niestety mnie też musiał dopaść.

Jak przebiegają Wasze przygotowania do świąt? Ja jestem trochę do tyłu ze wszystkim przez moją chorobę.

Już Wam nie zawracam głowy. Idę spędzić poranek z kubkiem gorącej herbaty.
Buziaki :*
P.S. Pamiętajcie, aby przygotowania świąteczne przebiegały w spokoju bez żadnych kłótni. W końcu jest to czas, aby pobyć troszkę więcej ze sobą, więc zbędna będzie niepotrzebna złość :)

15 komentarzy:

  1. Ja już swoją chorobę przeszłam. Trzymało mnie 2 tygodnie i do tej pory mam suchy i męczący kaszel :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia kochana! U mnie przygotowania do świąt idą pełną parą! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. biedna, akurat na święta Cię wzięło ;(
    wracaj do zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia ! Ja także umierałam ostatni cały tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jak na razie grypa omija z daleka, a Ty szybciutko wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. da się tak bez zadnych kłótni? :))

    zdrówka życzę ! :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wszystkich wokoło rozkłada choroba. Zdrówka więc i radości nie tylko na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie również rozłożyła choroba, siedzenie przy świątecznym stole, to mordęga :(
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedactwo... wracaj szybciutko do zdrowia z nową notką :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz w całej polsce problem grypy mamy naszczęście ja sie uchowałam ;) jeszcze.. zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, jestem z Sochaczewa ;]
    a ty zdrowiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez kłótni się nie da, szczególnie jeśli ma się takiego brata. :3

    Blog świetny, dlatego dostałaś ode mnie nominacje, zapraszam. :)
    http://combera.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...