Eveline,Nail Therapy Professional, Profesjonalny peeling do rąk + Maska-Serum do rąk

Tak jak obiecałam jakiś czas temu dzisiaj w moim poście pojawi się recenzja produktu z firmy Eveline. Na samym końcu podsumuję, który z wypróbowanych przeze mnie kosmetyków(Perfecta SPA) okazał się lepszy.
Eveline, Nail Therapy Professional, Profesjonalny peeling do rąk + Maska-Serum do rąk
Co mówi producent:
Peeling:
Profesjonalny peeling do rąk to natychmiastowy ratunek dla nawet najbardziej wymagającej skóry. Dzięki unikalnym kryształkom peelingującym i zawartości składników aktywnych, doskonale złuszcza zrogowaciały, martwy naskórek, pozostawiając dłonie idealnie gładkie i delikatne. Innowacyjna kompozycja starannie wyselekcjonowanych komponentów stymuluje naturalne procesy biologiczne naskórka, przyspieszając jego odnowę komórkową. Już po pierwszej aplikacji dłonie są aksamitne w dotyku, a skóra optymalnie nawilżona, napięta i sprężysta. Dodatkowo relaksujący zapach sprawia, że stosowanie peelingu staje się źródłem prawdziwej przyjemności. Duo Active Moist długotrwale nawilża i zabezpiecza przed utratą wody, poprawia elastyczność i sprężystość skóry, a wyciąg z jedwabiu dzięki wysokiej zawartości aminokwasów nadaje skórze gładkość i doskonale nawilża.
Polecany do każdego rodzaju skóry.
Maska:
Profesjonalna maska do rąk to innowacyjna kuracja głęboko regenerująca suchą i szorstką skórę. Wysoko skoncentrowana formuła preparatu oparta na wyjątkowo odżywczych składnikach intensywnie pielęgnuje dłonie i sprawia, że skóra odzyskuje optymalną elastyczność i niezwykłą miękkość. Przełomowa technologia produktu zapobiega wysuszeniu naskórka, tworząc na jego powierzchni ochronną tarczę hydrolipidową. Efekt doskonałego wygładzenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu. Skóra dłoni jest nawilżona i zregenerowana, a paznokcie wzmocnione. Lekka i szybko wchłaniająca się konsystencja w połączeniu z relaksującym zapachem sprawia, że stosowanie maski jest niezwykłą przyjemnością.
Szczególnie polecana do skóry suchej, zniszczonej i szorstkiej.

Zalety:
Peeling:
  • Wygładza
  • Idealna konsystencja 
  • Fajnie złuszcza naskórek 
Maska:
  • Nawilża
  • Odżywia
  • Zapach, który utrzymuje się przez dłuższy czas na rękach
Wady:
Peeling:
  • Skład
  • Uważajcie podczas masowania rąk na kostki ( moje były tragicznie czerwone)
  • Nie wyobrażam sobie używania go na sucho (producent proponuje używanie na mokre lub suche dłonie)
  • Zapach nie za bardzo mi się podoba
Maska:
  • Nie widzę szczególnej różnicy po jej użyciu. Migdałowa maska z Oriflame ma już duuuużo lepsze działanie
Peeling jest przeźroczysty dlatego nie wstawiam jego zdjęć. Oczywiście starczy go na 2 użycia. Drobinki są dość duże i mogą wywołać małe podrażnienia. Nie ma mocnego i specyficznego zapachu, jednak mi nie przypadł do gustu.
Maseczka jest koloru białego jednak po rozsmarowaniu również staje się przeźroczysta. Producent nazywa ten efekt 'niewidzialnymi rękawiczkami'. Dla mnie po prostu wyglądają jak nasmarowane czymś bardzo tłustym. Jego skład też jakoś mnie nie zachwyca.
 Efekt jest fajny, ale oczekiwałam od niego troszkę lepszego działania
Cena: 2,20 zł

Podobnym produktem, którego używałam w ostatnim czasie był Dax Cosmetics , Perfecta SPA, Manicure Pielęgnacyjny:
Gdybym miała wybrać jeden z tych produktów to ewidentnie byłby to kosmetyk z Perfecta SPA. 
Używając go można poczuć odrobinę luksusu. Cudowny zapach ( lekko korzenny) idealny na tę porę roku. Peeling bardzo dobrze usuwa zrogowaciały naskórek nie podrażniając skóry dłoni. Maseczka działa świetnie (miałam ochotę cały czas głaskać moje niesamowicie gładkie dłonie). 
Myślę, że gdybym zmieniła kolejność testowania tych kosmetyków to recenzja produktu z Eveline byłaby lepsza. Niestety po użyciu tego produktu czuję lekki niedosyt.
Różnica cenowa wynosi ok. 30 gr (produkt z Perfecty jest droższy). 

Uff... Udało mi się dobrnąć do końca :)
Pozdrawiam Was i dziękuję za aż 7000 odwiedzin!! :)

14 komentarzy:

  1. Lubię tego typu produkty w saszetkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo nawet jeśli okażą się bublem to jestem zadowolona, że nie zmarnowałam pieniędzy na pełnowymiarowy produkt.

      Usuń
  2. oj, nie jest ze mną jeszcze aż tak źle, moja kolekcja lakierów to około 60/70 egzemplarzy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na swoją obronę mam, że dużo lakierów dostałam ostatnio od znajomych. Np.na 18stkę, dostałam 18 różnych lakierów, na mikołajki też kilka przybyło, kolega konsultant tez co jakiś czas jakiś egzemplarz mi podrzuci. A poza tym jak znajomi czy rodzinka, nie wiedzą co mi kupić to stawiają na lakier czy inny kosmetyk, a to muszę przyznać zawsze się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o to coś dla mnie, moje dłonie potrzebuję teraz takiego zabiegu, przez ta pogodę są okropnie szorstkie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorąco polecam ten z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam wersji saszetkowych...

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba spróbuję tego z perfekty, przyda się na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Polecam ^^ Idealny na zimę. A zapach.... Cudowny :)

      Usuń
  8. Też mam ten zestaw z Perfecty, a Eveline mam w planach przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...