Zakupy z e-naturalne


Wczoraj przyszła do mnie paczka ze sklepu e-naturalne. Cały dzień wyczekiwałam na tę chwilę. Oto moje zakupy:
Niektóre rzeczy kupiłam podwójnie ponieważ będą służyć mi i mojej mamie.

1. Masło  Shea (karite) rafinowane

Skład: Butyrospermum parkii (Shea Butter) Fruit
Zastosowanie: w kosmetyce: produkty nawilżające, odżywcze do twarzy i ciała, preparaty chroniące przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych. Produkcja kremów, balsamów, mydeł ( duża zawartość frakcji niezmydlanej). 
Opis: 
Dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości frakcji niezmydlającej (fitosterole, trójterpeny, węglowodór kariten) posiada doskonałe właściwości pielęgnujące skórę. Jest także naturalnym źródłem antyutleniaczy (katechiny) oraz bogatym źródłem witaminy F, E i prowitaminy A, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz alantoiny.
Obecność kwasu cynamonowego oraz cykloartenolu powoduje, że Masło karite zaliczane jest do naturalnych filtrów chroniących skórę przed działaniem promieni UV i opóźniających procesy jej starzenia. Jest także bogatym źródłem trójterpenów, dzięki czemu wykazuje działanie przeciwobrzękowe, przeciwzapalne, antybakteryjne, łagodzące, wygładzające, rewitalizujące oraz stymulujące krążenie krwi.
Dodatkowo wspomaga utrzymanie wody w komórkach skóry, działa korzystnie na cerę tłustą, nie powoduje zaczopowania ujść mieszków włosowych.
Cena : 3,50 zł (50g)
Więcej informacji : Masło Shea
2.Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych
Skład: Spray dried seawater(Sproszkowane algi), Thalisource, Papaya and bromelain(Wyciąg z papai i ananasa), Rice starch (Mączka ryżowa)
Zastosowanie: Peeling enzymatyczny do twarzy i ciała.
Opis: Aromatyczny peeling enzymatyczny połączony z mączką ryżową delikatnie oczyszcza, rozświetla skórę, stymulując zmysły zapachem tropikalnych owoców dojrzewających w promieniach gorącego słońca.
Polecamy w zabiegach spa, rytuałach wellness.
Peeling działa łagodnie i tonizująco - również dla bardzo wrażliwej skóry.
Cena: 5,20 zł (10g)
Więcej informacji: Peeling
3. Keratyna hydrolizowana
Skład: Hydrolyzed Keratin
Zastosowanie: Odżywki i lakiery do włosów oraz paznokci. Płyny do kąpieli, płyny po goleniu. Szampony i preparaty przeciwłupieżowe. Preparaty do stylizacji włosów. Płyny do trwałej ondulacji i rozjaśniania włosów. Preparaty w formie pianki. Odżywki regenerujące do włosów ( typu "włos w płynie"). 
Opis: Keratyna jest białkiem włóknistym naskórka i jego produktów takich jak włosy i paznokcie. Wzmacnia i regeneruje strukturę uszkodzonych włosów i paznokci, przywracając im połysk oraz zdrowy wygląd. Utrzymuje właściwy poziom nawilżenia.
W lakierach i odżywkach do paznokci - regeneruje strukturę uszkodzonej płytki i powoduje jej utwardzenie i wzmocnienie, zapobiega łamaniu się paznokci i ich rozdwajaniu. Ma ogromne podobieństwo, w swoim składzie chemicznym, do protein występujących w skórze i włosach.
Cena : 7,90 zł (30 g)
Więcej informacji: Keratyna
4. Olej arganowy naturalny, nierafinowany, niefiltrowany
Skład: Argania Spinosa (Argan) Nut Oil
Zastosowanie: W kosmetyce: kremy do twarzy i ciała, maseczki do włosów, maseczki do twarzy, mleczka do demakijażu, preparaty przeciwstarzeniowe.
Opis: Olej arganowy pozbawiony jest konserwantów oraz bogato zaopatrzony w kwasy tłuszczowe (omega-6 i -9) i witaminę E. Wspiera naturalne mechanizmy obronne komórek człowieka. Szczególnie polecany do skóry dojrzałej, suchej oraz trądzikowej, choć z powodzeniem może być stosowany już u niemowlaków do ochrony i pielęgnacji także ich delikatnej skóry. Kobietom w ciąży zalecany jest w celu zapobiegania rozstępom, natomiast osobom starszym do nacierania rozbolałych mięśni i stawów. 
Olej arganowy wykorzystywany jest również w medycynie tradycyjnej, sprzyja gojeniu się ran, ma działanie przeciwzapalne i łagodzące przy chorobach skórnych takich jak np. ospa. Chroni skórę i włosy przed działaniem promieni słonecznych, pobudza krążenie krwi.  
Cena : 8,90 zł (15g)
Więcej informacji: Olej arganowy

I to już koniec moich zakupów. Niektóre kosmetyki kupiłam w mniejszych opakowaniach w celu ich przetestowania.
Pamiętajcie, że kosmetyki mają różne pojemności do wyboru !
Jestem niesamowicie zadowolona z tych zakupów. Wszystko już zostało przeze mnie wymacane, wywąchane i teraz czeka na regularne używanie :) Opiszę je wszystkie w przyszłych recenzjach :)
Nie jest to na pewno mój ostatni zakup w tym sklepie. Na oku mam już kilka nowych rzeczy ^^

                          

26 komentarzy:

  1. Olej arganowy mają rewelacyjny. Zresztą bardzo lubię ich sklep.

    P.S.
    Jak nie do włosów to przynajmniej do jedzenia masz miód najlepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie w końcu kupić coś na tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa peelingu :))) olejek arganowy miała moja siostra, używała wyłącznie na skórę bo ma bardzo suchą , i sobie chwaliła ;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze kupuję z mazideł, albo zrób sobie krem, nigdy z tego sklepu nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, jak sama nazwa mówi - naturalnie. :)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh... mnie za rok też to czeka :<
    jestem strasznie ciekawa olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dobrze się zapowiadają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na olejek arganowy czaję się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci stąd bo jest w dobrej cenie :)

      Usuń
  9. super zakupy, sama muszę się 'uzbroić' w takie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zakupy :)
    ten olejek też planuje sobie kupić.
    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej!
    Kochana nominowałam Cię do Liebsten blog,szczegóły na moim blogu:)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz z niecierpliwoscia czekam na recenzje zakupkow.. Rowniez obserwuje..

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje bardzo :)))) Ja uwielbiam ten kolorek i strasznie przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przez nas otagowana :D
    http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Zapraszamy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wizyte:) oczywiscie-obserwuje! :)))) zapraszam i do mnie! jesli Ci sie tez spodoba to zapraszam do obserwacji:) http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może też się skuszę na jakieś zakupki.

    Kochana jeszcze masz czas do ślubu nie śpiesz się ;) A na pewno nie poganiaj swojego chłopaka :)
    Ja obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana na moim blogu, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna cen tego masełka Shea.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te masło musi być świetne! :) idę odwiedzić sklep dzięki za namiary ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne produkty :)

    masz może ochotę na obserwowanie? :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, widzę że jesteś bloggerką z Piastowa, tak się składa że ja bloguję obok Ciebie, z Pruszkowa :)
    Poza tym, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...