Wypełniacz do koka - Glitter

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy zakup - wypełniacz do koka z Glittera. Pokażę Wam także jak krok po kroku wykonać z nim fryzurę.
Potrzebne będą:

  • Mała gumka do włosów
  • Wypełniacz do koka (np. Glitter 9,90 zł)
  •  Gruba frotka do włosów
Robimy normalnego kucyka
Zakładamy na niego wypełniacz


Włosy podnosimy do góry
Rozsuwamy równomiernie tak aby zakryć wypełniacz
Gdy wypełniacz zostanie zakryty zakładamy dużą frotkę
Poprawiamy według uznania
Efekt końcowy
Uważam, że warto go kupić :) Idealny dla tych, którzy chcą zwiększyć objętość swoich włosów ( moje są nawet trochę za długie). Urozmaici także Wasze codzienne fryzury :) Musicie mi uwierzyć na słowo, że wykonanie jest bardzo łatwe. Do zrobienia zdjęć robiłam go 2 raz w życiu!!

Dziękuję bardzo mojemu chłopakowi, który robił te zdjęcia :*

Wczoraj odebrałam moje zamówienie :
Herba Studio: 2x5 - Balsam do paznokci

Pozdrawiam ! :*

23 komentarze:

  1. bardzo fajny efekt, muszę sobie taki wypełniacz kupić :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać, jak się sprawuje ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki wypełniacz, ciekawe czy u mnie by się trzymało ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypełniacz mam i go kocham ale nie podoba mi się efekt z tą grubą gumką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety mam za długie włosy żeby mieć cienką gumkę... wylatywały z każdej strony

      Usuń
  5. super sprawa, taki wypełniacz ! chyba sobie sprawię.
    obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda na łatwe ;]
    uu co to za balsam do paznokci :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam pochodzi z tej samej firmy co Tisane :)

      Usuń
  7. U mnie niestety krótkie włosy, ale pomysłowy ten wypełniacz.

    OdpowiedzUsuń
  8. może się skuszę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze poczekac az moje włoski podrosną :) Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taki wypełniacz, ale jakoś koki mi nie wychodzą:p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba mam za mało kłaków na łepetynie..;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa z tym wypełniaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zrobiłam sobie wypełniacz ze skarpety tak jak radziła jedna z bloggerek :) Sprawdza się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt!


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. również obserwuję i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale extra bajer! muszę sobie taki sprawić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz już wiem jak inne dziewczyny robią takie perfekcyjne koki;) Świetna rzecz:) Zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mojego bloga:) Odwdzięczam sie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt jest świetny. ja mam za krótkie włosy do tego :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...