Zakupy z Rossmanna+ Hebe

Dzisiaj chciałabym się pochwalić zdobyczami, które zakupiłam przed chwilą :P
Jak może już wiecie ( albo i nie) do 28.11 jest promocja w Rossmannie: -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu :
A oto moje zdobycze:

1. Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look
2.Lakier Wibo : 410 i 346
3. Eveline Peeling do rąk + maska
4. Bourjois - Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu
5. Tisane - balsam do ust
6. Greenland -odżywczy krem do rąk
7. Perfecta Spa regenerująca maska-serum do  rąk + szafirowy peeling do rąk

A na koniec prezent, którym obdarowałam chłopaka z okazji nadchodzących imienin :

Zamówiłam także balsam do paznokci z Herba Studio i już jutro powinien być u mnie :)

Jeżeli nie byłyście jeszcze w Rossmannie to pędźcie, bo warto :) 
Pozdrawiam! :*

Dziękuję Kochane za to, że jest Was już aż 100!! :*:*:*:*

26 komentarzy:

  1. te perfumy mój chłopak wręcz kocha ;d nie wyobraża sobie bez nich życia.

    Ja dopiero w poniedziałek będę w rossmannie, ale juz nie mogę się doczekać <3

    Lakiery Wibo to ostatnio moje ulubieńce, świetne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie. Ja w sumie kupiłam ten zapach 'w ciemno' :P
      a to są chyba moje pierwsze lakiery z Wibo... aż wstyd się przyznać :P

      Usuń
  2. Ciekawa jestem 2000 Calorie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma za co, będę zaglądać częściej :*

      Usuń
  3. Ulala i te wszystkie skarby minus 40% ?

    Ja właśnie zaraz lecę do Heba, mam zniżkę do 24/11/2012 nie chce żeby przepadła :)

    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dopiero przed chwilą dowiedziałam się o tym, z innego bloga i już jutro lecę na zakupy;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w dwóch Rossmannach i były takie kolejki, że miałam problem z dopchaniem się do półki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie było prawie pusto na szczęście. Mało osób wie o tej promocji :)

      Usuń
  6. ciekawa jestem tego kremu z Greenland :) tyle razy oglądałam go w Hebe a jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj z ciekawości spojrzałam na skład... bo rodzaj który kupiłam miał akurat w tym miejscu naklejkę, a w sklepie trochę głupio było ją odklejać. Okazało się, że ma najgorszy skład ze wszystkich :/

      Usuń
  7. Pytałam już prawie wszędzie więc i tu zapytam, czy ten rabat -40% łączy się z innymi promocjami? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zrobiłam sobie zakupy z okazji tej promocji, tylko skromne, bo jakoś sie wcześniej we wszystko obkupić zdążyłam i nawet o dziwo ja sama czułam, że nic mi nie brakuje, a to się nieczęsto zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wykańczam te wodę micelarną z bourjois. Bardzo lubię tę firmę zwłaszcza za genialne cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na opinię o Bourjoist. A Rossmana odwiedzę w poniedziałek , zdąże na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj chyba też muszę jutro iść do rossmana ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba będzie się wybrać . :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na prawde jest taka zniżka!?Uciekam w poniedzialek do rossmana uzupełnić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy ;) Super kolory lakierów!!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy są konkretne :) 5,6,7 zaciekawiły mnie bardzo oj bardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez zrobilam maly napad na rossmana:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...