Ostatnie zakupy

Dzisiaj chciałam Wam pokazać rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie :) Oczywiście nie były to zakupy jednorazowe :P
1. Sukienka H&M 79,90
2. Tunika House 14,95
3. Bluzka House 7,49 (wybaczcie, że jest trochę wygnieciona :/)
4. Szalik do kompletu H&M 29,90

5. Skarpetki 2 pak CONVERSE 15 zł

A teraz reszta kosmetyczna:
I dostałam gratis kosmetyczkę z Avonu :

Macie jakiś pomysł na dodatki do tej sukienki z h&m-u (buty, biżuteria itp.) ?


Ostatnio znalazłam bardzo fajną stronę z butami w okazyjnych cenach :
RENEE
Możecie dostać tam jeszcze dodatkowo 10% rabat za polubienie ich strony na facebooku :)
To już koniec moich zakupów :) 
Buziaki :*:* 

19 komentarzy:

  1. modne fajne łupy kochana,sukienka i szalik śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same swietne rzeczy ! :)
    polecam odzywke z eveline 8w1 :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka z H&M'u praz komin podobają mi się najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę zakupy udane :)

    Mi też zostało właśnie jeszcze dużo maseczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i kosmetyczka *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zakupy bardzo udane! :) Bardzo podoba mi się sukienka :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, najlepszy szalik i sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  8. w sukience to się zakochałam <3
    a lakier mam taki sam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka mi się podoba :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest Ta sukienka? Bardzo ładna :)
    Ja chyba wezmę czerwoną, nie wiem czy tą z mojego posta ale na kolor chyba się zdecydowałam, ew burgund :) Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. i torebka oczywiście :) masz już do tego buty?

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super zakupy!
    i ta kosmetyczka..:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...