Moja pielęgnacja włosów

Na wstępie muszę Wam zaznaczyć, że nie posiadam miliona produktów do pielęgnacji włosów. W tym poście pokażę Wam rzeczy, których używam na co dzień :)
1. Szampony
1.Yves Rocher : Szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy - bardzo lubię go stosować. Ma śliczny kwiatowy zapach. 
2. Yves Rocher:  Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów- używa go moja mama i jest z niego zadowolona. Jeśli zwracacie jednak uwagę na zapach kosmetyków to odradzam jego zakup :)
3. Barwa ziołowa : Szampon pokrzywowy - faktycznie ogranicza przetłuszczanie się włosów. Jego dużym minusem jest to, że zawiera SLS już na samym początku składu :(
4. Garnier : Szampon z mango i kwiatem Tiare - po użyciu włosy bardzo ładnie się błyszczą i są mięciutkie :) Jego atutem jest także obłędny zapach :)
2.Olejki
Stosuję 1-2 razy w tygodniu
1. Vatika : olejek kokosowy - bardzo znany dzięki filmikom na youtube i blogerkom. Przyspiesza porost włosów, nadaje im blask, nawilża i regeneruje. Należy też podkreślić jej świetny skład. *opinie*
2. Olej rycynowy - idealny dla zniszczonych włosów. Więcej o jego działaniu możecie przeczytać *tutaj*
3. E-naturalne : Olejek arganowy- Bardzo dużo na jego temat napisałam w poprzednim poście *klik*
3. Jedwab
1. Biosilk - stosowałam go już kilka lat temu.  Stosuję czasami rano, gdy moje włosy są napuszone.
2. CHI -wygładza i ułatwia rozczesywanie. Nadaje włosom blask. 
3.Provit- używam żeby jak najszybciej go skończyć. NIE POLECAM!!
4.Maski
1. Biovax: kreatyna + jedwab - Jedna z najlepszych moich masek do włosów. Ma działanie zarówno odżywki jak i maski do włosów w zależności od czasu stosowania. Nawilża, nadaje śliczny połysk, nie obciąża!! *opinie*
2. Serical, Crema al latte - ma śliczny zapach, który chyba nigdy mi się nie znudzi. Działanie podobne do powyższego biovaxu tylko cena i pojemność jest dużo bardziej korzystna. Zachęcam do przeczytania opinii innych *klik*
5.Serum
1. Biovax: serum wzmacniające A+E -na co dzień chroni moje końcówki. Zauważyłam mniejszą łamliwość włosów. Spodobał się także wielu dziewczynom *klik*
2. Pantene : serum scalające rozdwojone końcówki - nie jestem tak głupia, że uwierzę w scalanie włosów przez ten produkt. Używam go, ponieważ bardzo ładnie pachnie i już wiele osób zachwycało się zapachem moich włosów. Dodatkowo ujarzmia moje niesforne włosy. 
6. Płukanka
Yves Rocher: Płukanka octowa z malin - narazie nie mogę o niej dużo powiedzieć, ponieważ zapominałam jej używać w ostatnim czasie. Ma prześliczny zapach malinowej mamby. Wiele osób zachwycało się jej działaniem :)
7. Szczotka
Moją ukochaną szczotką jest oczywiście Tangle Teezer z którym nie rozstaję się nigdy :) Przyniósł ogromną ulgę dla moich włosów, które były zazwyczaj wyrywane przez inne szczotki. Bezboleśnie rozczesuje, a dodatkowo masuje skórę głowy :)
8. Masaż skóry głowy

Staram się go stosować w każdej wolnej chwili . Znalazłam dla Was wyczerpujący artykuł na ten temat : *klik*

Moje włosy w tej chwili wyglądają tak :

Nie używam lokówki, prostownicy, suszarki itp.
Na chwilę obecną szukam jakiegoś fajnego szamponu bez SLS. Obecnie mam na oku:
Organique szampon anti age do włosów zniszczonych.
To już koniec moich włosowych kosmetyków. Zakładam, że ten post będzie jeszcze wiele razy modyfikowany,ponieważ nie lubię używać ciągle tych samych produktów :)

Buziaki!! :*

32 komentarze:

  1. Z chęcią:) więc ja już obserwuję teraz czekam, aż Ty też dodasz:) bardzo fajny post, ostatnio poszukiwałam nowych produktów do włosów, aby o nie zadbać i Twoje mnie zaciekawiły:) włosy masz bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon brzozowy z Barwy i jest obłedny do oczyszczania. Kosmetyków YR do włosów nie lubię, ale chciałabym wypróbować tą płukankę malinową. Maski Biovaxu są moimi ulubionymi, ale tej z kreatyną jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco tą maskę z biovaxu :)

      Usuń
  3. Niezły arsenał:) Ja też lubię serum Pantene za zapach i też nie zauważyłam tego scalania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yves Rocher: Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów - chyba będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za miłe słowa oczywiście że Cię dodam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. olejek z vatiki jest moim must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski blog <3
    wzajemna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie jest tego malutko, a najważniejsze, że służy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marze o tym olejku z vitaki, musze wreszcie w niego zainwestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. same perełki, kiedyś będę musiała wypróbować :)
    Świetny blog, może obserwujemy?
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Może pokusisz się na alterrę? Nie ma sls, ale dobrze się pieni :) Posiadam ten szampon IR zwiększający objętość i również jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie potrzeba wcale mieć miliona produktów, wystarczy mieć odpowiednie...:)

    Masz wspaniałego bloga...!

    Będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kochana :*
    Jestem Twoim setnym obserwatorem :)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladne masz te włosy, ładnie się kręcą i nie sa sianowate. tez chce tak!!:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piękne włosy! ciekawa jestem tej płukanki, będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pantene pro-v ma rzeczywiście cudowny zapach, używam z ich oferty odzywki do loków i fal i jestem zachwycona nią, nic tak dobrze nie jest w stanie ujarzmić moich włosów jak ta odżywka. A na ich zapach, tak jak u Cb, zwraca mi uwagę dużo osób. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. z milą chęcią bd obserwować Twojego bloga. ;)

      Usuń
  17. masz Tangle Teezer :D pozazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swojego topper'a dostałam od znajomych na 18stkę, ale z tego co się orientuje to kosztuje około 8 zł ;) Wygląda on cudownie, ale przygotuj się, że jego zmywanie to istny koszmar, ale i tak jest warty wszystkiego :D A co do próbnej maturki, to aż Ci zazdroszczę, bo operon w tym roku się "nieźle" popisał -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem obseruje :)

    Zapraszam do mnie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne masz włosy :) bardzo podoba mi się ich kolor. Co do szamponów i olejków - również używam tego z YR i olejku Vatika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest chyba jakaś nowa moda na dodawanie postów o pielęgnacji włosów haha oczywiście ja przyjmuję to bardzo pozytywnie bo to już 4 blog na którym jestem i widzę całe multum odżywek, szamponów, maseczek itd.
    Mimo to bardzo mi się podobało !

    xoxo, A.

    OdpowiedzUsuń
  22. O dużo , rzeczy używasz do włosów .. (:
    Fajny Blog (:
    POZDRAWIAM , oraz obserwuję (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały czas myślę o tej szczotce! Chyba w końcu będe musiała ją kupić, skoro tak zachwalasz!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale włosy Kochana to masz piękne, błyszczące i te loki. Piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ojojo jak dużo tego ;o ale masz prześliczne loczki więc się nie dziwie że musisz je pielęgnować :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...