L'biotica Evolet krem z masy perłowej i olejku z nasion dzikiej róży

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam krem, który kilka miesięcy temu mnie uratował. Oparzyłam się o piekielnie gorący wydech motocykla i gdy rana się zagoiła została mi duża blizna na kolanie. Ta  maść niesamowicie mi pomogła, zmieniając różowy kolor blizny na odcień przypominający moją skórę.
Co mówi producent:
Zmiany skórne będące wynikiem mechanicznych urazów, a także przemęczenia i procesów starzenia się skóry – to problemy wymagające radykalnego działania.
Natychmiastową regenerację skórze zapewni EVOLET Scar Cream – nowoczesny, o unikatowej formule krem z masy perłowej i olejku z nasion dzikiej róży. Oba składniki wykazują silnie regenerujące właściwości. Olejek różany w połączeniu z masą perłową redukuje nawet poważne blizny, np. potrądzikowe czy pooperacyjne, a także rozstępy, blizny po oparzeniach, plamy po radioterapii czy łuszczącą się skórę na łokciach. Przyspiesza odnowę zdrowej skóry, pomaga zredukować nadmierną pigmentację i uniesienie tkanki bliznowej. Stymuluje tworzenie nowych komórek skóry i wzmaga zdolności regeneracyjne tkanki skórnej, przyspieszając proces różnicowania keratynocytów. Polepsza ukrwienie skóry poprzez intensyfikację angiogenezy.
Regularne stosowanie EVOLET Scar Cream pozwala na utrzymanie skóry, nawet z dużymi problemami dermatologicznymi, w doskonałej kondycji.
Wskazania:
blizny (również potrądzikowe)
rozstępy
oparzenia, plamy po radioterapii
zmarszczki
regeneracja skóry
fotostarzenie (plamy na twarzy i szyi)
zmęczona i wiotka skóra
problemy ze skórą na łokciach
łuszczenie się i przesuszenie skóry

 Skład:
 Aqua, Stearic Acid, Citric Acid, Mother of Pearl Powder, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Sorbitol, Mineral Oil, Ceteareth 25, Ceteareth-6 (and) Stearyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben, Triethanolamine, Sodium Borate, Rosa Canina Fruit Oil, BHT, Parfum.
Sposób użycia: 
Przed zastosowaniem należy dokładnie umyć i wysuszyć skórę. Krem nakładać na obszar skóry poddawany zabiegowi (twarz, szyja, biust, uda,). W miejscach dotkniętych zmianami, wmasować preparat w skórę opuszkami palców.

 Ten produkt pomógł mi niesamowicie. Po miesiącu  używania widoczne były ogromne zmiany. Używam go również na lekkie poparzenia kuchenne. Następnego dnia ból jest już nieodczuwalny. Jego zapach nie należy do najpiękniejszych, ale nie przeszkadza w używaniu. Ma świetną serkową konsystencję i jest bardzo wydajny. Uważam, że będzie idealny także na blizny potrądzikowe. Stosuję go również na twarz, aby zregenerować skórę.


Waga: 120 g
Cena: ok. 30 zł

Po więcej informacji odsyłam Was na stronę L'Biotica :)
 POLECAM!!


W grudniu ukaże się nowa paletka Sleeka z kolorami idealnymi na makijaże karnawałowe :
 Pozdrawiam!! :*

PS Zapraszam Was również na mój fan page na facebooku :
https://www.facebook.com/Kasztankowa23

32 komentarze:

  1. L'biotice znam tylko z produktów do wlosów, muszę sie przyjrzeć ich ofercie.

    Pięknie sie ta paletka sleek zapowiada, podoba do poprzedniego sparkle, tylko tym razem chyba będzie złoty brokat zamiast srebrnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspolczuje ci tego poparzenia.. musialo byc to strasznie zlym przezyciem, ale ciesze sie, ze cos ci pomoglo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał paletka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest piękna... a ja ciągle nadal czaje sie na Au Naturel :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta paletka z cieniami *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię L'Bioticę za maseczki do włosów. Tego kosmetyki nigdy na oczy nie widziałam, ani nie używałam, bo na szczęście w ostatnim czasie nie doznałam poparzenia. A co do paletki - ma świetne kolory, ale nie to wykończenie ... Są jeszcze dwie nowe i tamte bardziej do mnie przemawiają :] pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuję oparzenia :( A na tą paletkę będę czekać z niecierpliwością, wygląda świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć o takim małym cudzie ;)
    myślisz, że na stare blizny też by coś poradził?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyda mi sie bardzo do moich blizn... Trzeba bedzie wyskoczyc na male zakupy !
    A co do paletki, jako ze kocham wszystko co sie swieci... CUDOWNA! Szkoda tylko, ze nadaje sie jedynie na wyjscia a nie do codziennego uzycia :c

    OdpowiedzUsuń
  10. mam leciutkie blizny potradzikowe myslisz ze nadał by sie na takie czy jednak na sielniejsze dzialanie?
    bardzo prosze o odp;)
    z gory dzieki!
    i oczywiscie ze obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę ! Może by na moje rozstępy pomógł :) !
    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuje Ci, pamiętam jak przez przypadek poparzyła się moja siostra również o rozgrzaną rurę od motoru...
    dobrze wiedzieć,że jest taki krem,który może nas 'uratować' , myślę,że każdy z nas powinien go mieć, w razie czegoś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za odwiedziny ;) jasne, że obserwujemy, ja już i czekam na Ciebie :) pozdrawiam :*

    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się własnie zastanawiam, bo mam starą bliznę, która mnie denerwuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zaciekawił mnie ten krem. Gdzie go można dostać i po jakim czasie widziałaś pierwsze efekty?
    Pozdrawiam i zapraszam
    torebkaann@blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremik widzę rewelacja nie słyszałam o nim,dobrze,że opisałaś go :) a paletka ma śliczne kolorki ;) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny produkt znalazłaś. Z dobrą ceną.

    OdpowiedzUsuń
  18. o takie cudo to mi by sie przydało, mam swieżą blizne po poparzeniu na kostce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieki bardzo. Mam pare blizn po goracym oleju na rece. Nie sa intensywne wiec moze krem mi pomoze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Cię za tak skrupulatne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nigdy nie spotkałam się z nim ;D
    cena jest bardzo fajna :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie że blizna jest mało widoczna :)

    Obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  23. super wiedzieć ja też mam dwie głębokie blizny na kolanie. Na takie stare też pomaga? zapraszam do siebie na 2bloggirls.pl. Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już też Cię lubię na fejsie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. włąsnie przymierzam sie do jego zakupu, ale chce go stosowac na codzien.. zobaczymy co z tego bedzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...