EFFACLAR DUO - czyli walka z zmianami trądzikowymi

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt z La Roche Posay :

Co mówi producent: Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.
Po 4 tygodniach pory są odblokowane a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. Na początku stosowania stan skóry może się przejściowo pogorszyć.

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Ammonium Polyacryldimethyltauramid E/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinamate, Capryloyl Glycine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Myristyl Myristate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate SE, Parfum/Fragrance 

Cena: 49zł / 40ml
Moja opinia:  Dostałam do przetestowania ok. 20 próbek tego produktu. Zużyłam mniej więcej 7 i muszę powiedzieć, że jest na prawdę świetny!
Moja cera zmienia się wraz z hormonami (wiąże się to z cyklem miesiączkowym). W pewnym okresie na twarzy pojawia mi się zawsze kilka wyprysków. W tym miesiącu postanowiłam przygotować się na to i codziennie wieczorem smarowałam twarz tym kremem. Jaki jest efekt? Na mojej twarzy nie pojawiły się żadne niedoskonałości!! 
Jego cena może nie jest zachęcająca, ale dla mnie jest to wspaniały produkt  i jeżeli nie będę miała możliwości zdobycia kolejnych próbek chyba kupię go w pełnowymiarowej wersji :)
Należy też podkreślić, że jest bardzo wydajny. Próbka starczy na 3-4 użycia. Zapach jest bardzo delikatny. 
Pytajcie w aptekach o próbki!!
Gorąco Wam polecam ten produkt!! 
Dziękuję Wam za magiczną liczbę 70 obserwatorów i 4000 wejść!!
Zapraszam do polubienia fan page na facebooku!!
Pozdrawiam! :*

26 komentarzy:

  1. jakoś w tygodniu mam do odebrania właśnie effaclar z apteki i jestem ciekawa, jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie mam ochote go przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokładnie taki sam problem z cerą jak Ty, ale widzę, że znalazłaś lekarstwo ;) mam jedną próbkę w domu, muszę jakoś zdobyć więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałam go i bardzo mi pomógł. Co powiesz o wzajemnej obserwacji ? ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. zyczę jeszcze większej liczby obserwatorów i wejść!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, bardzo mi sie tu podoba:)
    Może obserwujemy? Bo ja tak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje obserwatorów i licznika:)
    Szkoda, że taki drogi ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana za cenny Twój głos :*:*:* muszę spytać o próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jutro biegnę po niego do Bootsa. Mam tak samo z cerą jak Ty i choćby nie wiem co, zawsze coś wyskoczy. Wypróbuje może i dla mnie będzie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ten produkt od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad nim już od dawna, po Twojej recenzji chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uwielbiam neutrogene acne cleaner, w sytuacjach awaryjnych 2 dni i po problemie...polecam!
    Pozdrawiam i zapraszma do wzajemnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana podoba mi się u Ciebie...rzetelne recenzje,fajne fotki oczywiście obserwuję:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie recenzujesz ♥ pokochałam Twojego bloga ;*
    oczywiście, że obserwujemy. Jak zaczniesz to daj znać a ja się odwdzięczę:*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog i recenzje!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości kosmetycznych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  17. to jeden z Twoich lepszych postów ostatnio! muszę jeszcze częściej tu zaglądać :)
    mam nadzieję, że mój blog zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam problemów z wypryskami, ale dobrze wiedzieć na przyszłość:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others:
    http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. O! To się może przydać.:)
    Będę musiała go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana daj znać jak dodasz nowego posta ♥
    całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks you dear! I follow you back!! Keep in touch! Kisses from Spain!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...