E-naturalne Olejek Arganowy

Dzisiaj chciałabym Wam opisać działanie olejku arganowego, który kupiłam na stronie e-naturalne.

Skład: Argania Spinosa (Argan) Nut Oil
Opis: Argania Spinosa to wiecznie zielone drzewo arganowe nazywane także „Araganią Żelazną”, które może przeżyć ponad 200 lat. Jego krajem pochodzenia jest Maroko. Do dziś rzadko można je spotkać w innych rejonach. Dorasta do 10 metrów wysokości, wydając kwiaty i owoce, z których następnie tłoczy się złoty olej arganowy o charakterystycznym orzechowym zapachu, którego nazwa wywodzi się od nazwy drzewa.
Właściwości tego oleju znane są już od dawna, nie tylko w suchym klimacie Maroka, ale także na całym świecie. Doskonale nadawał się do pielęgnacji nastawionych na działanie słońca i wiatru przesuszonych włosów oraz skóry.
Olej arganowy pozbawiony jest konserwantów oraz bogato zaopatrzony w kwasy tłuszczowe (omega-6 i -9) i witaminę E. Wspiera naturalne mechanizmy obronne komórek człowieka. Szczególnie polecany do skóry dojrzałej, suchej oraz trądzikowej, choć z powodzeniem może być stosowany już u niemowlaków do ochrony i pielęgnacji także ich delikatnej skóry. Kobietom w ciąży zalecany jest w celu zapobiegania rozstępom, natomiast osobom starszym do nacierania rozbolałych mięśni i stawów. 
Olej arganowy wykorzystywany jest również w medycynie tradycyjnej, sprzyja gojeniu się ran, ma działanie przeciwzapalne i łagodzące przy chorobach skórnych takich jak np. ospa. Chroni skórę i włosy przed działaniem promieni słonecznych, pobudza krążenie krwi.  
 Zastosowanie: W kosmetyce: kremy do twarzy i ciała, maseczki do włosów, maseczki do twarzy, mleczka do demakijażu, preparaty przeciwstarzeniowe.
Moja opinia: Jak wiecie od zawsze zmagam się z puszącymi i łamliwymi włosami.
Zużyłam już ponad połowę tego produktu tylko na moje włosy.
Od tego czasu moje włosy wyglądają na odżywione,nawilżone i błyszczące (co mogłam zauważyć zawsze  jedynie po wizycie u fryzjera). Stosowałam go od połowy ich długości .
Moje włosy nie są nawet w najmniejszym stopniu napuszone. Zauważyłam też mniejszą łamliwość , ale może to już efekt placebo :P
Jestem zaskoczona, że po kilku użyciach widoczne są takie efekty.
Należy jednak też przyznać, że produkt ten nie posiada pięknego, zmysłowego zapachu, jednak jak najbardziej da się go wytrzymać :)
Pamiętajcie, że stosowanie olejku w nadmiarze może przetłuścić włosy, dlatego najlepiej stosować go od połowy ich długości.
Stosując go na skalp możecie nawilżyć skórę głowy jak i pozbyć się łupieżu.

Kolejnym zastosowaniem tego olejku, które zamierzam przetestować jest nawilżenie płytki i skórek wokół paznokcia.
Jak najbardziej zgadzam się ze stwierdzeniem , że jest to marokańskie złoto :)
Uważam, że jest to produkt godny polecenia, ponieważ jego cena nie jest wygórowana, a efekty widoczne są bardzo szybko
Cena: 8,90 zł (15ml)
Gorąco polecam!!!

Szukając inspiracji na pomalowanie paznokci natrafiłam na ten filmik:
Moim zdaniem efekt jest świetny :)

Zapraszam Was serdecznie na moją stronę na facebooku :)
Buziaki :*!!

Może chciałybyście zobaczyć w którymś z postów metamorfozy jakie przechodziłam w ostatnich latach? :

30 komentarzy:

  1. Witam:)
    Zostałaś otagowana do TAGU RELAKS http://usmiech-deszczu.blogspot.com/2012/11/tag-relax.html

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie olejki ;)))
    tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam kiedyś robić "kosmos", ale nie wyszło mi, tylko jakaś plama naciapanych lakierów:/ czyli totalny kosmos:/

    OdpowiedzUsuń
  4. za taką cenę to się bardzo opłaca♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Mają bardzo kuszące ceny. Mam ochotę wszystko u nich kupić :P

      Usuń
  5. koniecznie muszę wypróbować lubię olejki:) buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj ja uwielbiam oleje i arganowy to jeden z moich ulubiencow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące, nie wiedziałam, że ma takie zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też właśnie rozglądam się za arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny filmik o paznokciach, bardzo inspiruje :D
    nie wiedziałam,że olejek arganowy jest tak przydatny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Te paznokcie są nieziemskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Właśnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog :) Po szczegóły zapraszam na mój blog http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, to wracaj do zdrowia !!! :))
    ja chetnie zobaczylabym taka metamorfozę :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejek arganowy na włosach:)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji: Jesienne umilacze. Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przemyśleć, ale bardzo chętnie wezmę udział :)

      Usuń
  14. Dużo słyszałam o olejku arganowym, ale jeszcze do tej pory go nie stosowałam. A chyba powinnam, bo moje włosy rozdwajają się na potęgę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam olej arganowy, to cud olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie że obserwujemy,ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo i zapraszam do siebie częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba faktycznie jest dobry ;)i tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy blog!
    zapraszam do siebie na nowego blog: www.iloveit-kasia.blogspot.com
    obserwujemy?;>
    pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Własnie czytałam o tym olejku i sama nie wiem, miałam olej rycynowy ostatnio też na włosy ale jakos nie spelnil moich oczekiwan moze akurat temu to sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę w końcu się po niego wybrać, ponieważ sporo osób go sobie chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  23. od dawna noszę się z zamiarem zakupu tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do tej pory stosowałam tylko rycynowy, ale słyszałam dużo dobrego właśnie na temat arganowego. Musze spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. a wiesz może jak ten olej zachowuje się na twarzy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...