Dax Cosmetics , Perfecta SPA, Manicure Pielęgnacyjny

Na wstępie bardzo chciałabym Was przeprosić za dość długą nieobecność, jednak ostatnie dni były dla mnie bardzo ciężkie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt Perfecta SPA :
Składa się z 2 części:
I. Szafirowy peeling do rąk
II. Regenerująca maska-serum do rąk
Co mówi producent: Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru, ciekłej parafiny, masła ze skórki pomarańczowej, gliceryny i alantoiny.
Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka, działa łagodząco i nawilżająco. Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą.
Sposób użycia: masować mokre dłonie peelingiem przez ok. 3 min, wykonując ruchy okrężne. Następnie spłukać wodą i osuszyć.
Regenerująca maska - serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej, ciekłej parafiny, olejku jojoba, alantoiny i gliceryny. 
Nawilża, zmiękcza skórę, koi i przyspiesza naprawę mikrouszkodzeń naskórka. 
Tworzy na dłoniach tzw. `niewidzialne rękawiczki`, zabezpieczając przed utratą wody.
Sposób użycia: po wykonaniu peelingu nałożyć na skórę dłoni grubszą warstwę maski - serum. Pozostawić na ok. 15 minut. Nadmiar wmasować okrężnymi ruchami. 

Zalety: 
Peeling: 
- Małe drobinki, które bardzo dobrze ścierają i nie drażnią skórek
- Zapach lekko korzenny idealny na tą porę, przypominający trochę... gumę do żucia (?)
- Nie podrażnia skóry
- Wydajny ( starczy na 2 użycia)
- Bardzo fajna konsystencja
Maska:
- Zapach taki sam jak peeling
- Nawilża
- Po użyciu dłonie wyglądają na bardzo zadbane
- Wydajny (starczy na 2 użycia)

Wady:
Maska: 
- Po użyciu ręce się trochę kleją i trzeba ją bardzo dokładnie wmasować, ale to juz takie czepianie się ;)

Cena: 2,50 zł 
Dostępność: Ja swoją kupiłam w aptece :)

Produkt zrobił na mnie duże wrażenie, jednak muszę go porównać z jeszcze jednym peelingiem do rąk, który kupiłam i napiszę Wam co uważam za lepsze :)
Polecam :)

Przy okazji zdjęć Dyzio także został sfotografowany  :) :

A teraz już czas się żegnać :)
Buziaki :*

21 komentarzy:

  1. miałam ten zestaw i byłam zadowolona. jestem ciekawa z czym go porównasz..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niska cena i dobre działanie, czyli coś, co lubię najbardziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszce nie uzywałam , kotus śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O taka maska by mi się przydała bo moje ręce katusze przechodzą zimą:( A kotek śliczny , jak piękne pozuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam :) I może jakiś krem do rąk Neutrogeny? :)

      Usuń
  5. nie używałam i na pewno nie będę używać gdyż po prostu nie lubię maseczek, a kotka masz ślicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam peelingów i maseczek do rąk, chyba czas sie poprawić.
    Ten peeling kupiłam w Rossmanie za 16 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. do zrobienie wzorka użyłam sondy, ale gdy nie posiadałam jeszcze jej, używałam wtedy do tego zwykłej szpilki krawieckiej, a efekt był dokładnie taki sam ;)
    Twój Dyzio jest uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytam porównanie :) ! Daj znać jak będzie. U mnie rozdanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie slyszalam o tym musze poniuchac na miesice :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący produkt, rozejrzę się za nim :)Dzięki za informacje o tej soli nasączonej olejkami, nie słyszałam o tym i koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci :)
      Nie jest też wcale droga. Kosztuje chyba 9 zł :)

      Usuń
  11. Nie miałam nigdy specjalnego peelingu do rąk, zawsze używam do nich te do ciała. Kotek przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam nic więcej do moich dłoni oprócz kremu do rak, chyba czas to zmienić. Heh, a Dyzio w najlepsze sobie leży :P

    OdpowiedzUsuń
  13. też ją używałam i byłam bardxzo zadowolona ;-)
    słodki Dyzio :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę musiała się rozejrzeć za tym produktem. :)
    Fajny kociak. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, tez muszę wypróbować ten kosmetyk, bo chyba za mało dbam o dłonie, a to one zdradzają wiek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy, a z kotka to model:d obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...