Zakupy z Yves Rocher

Moja mama zrobiła ostatnio dla nas małe zakupy w Yves Rocher :) Oto i one:
1. Żel do kąpieli i pod prysznic Malina z upraw BIO - Składniki pochodzenia roślinnego: malina pochodząca z upraw biologicznych, woda z hamamelisu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego.pH neutralne dla skóry. Formuła ulegająca biodegradacji.
Ma śliczny malinowy zapach
 Cena: 15,90 zł

 2. Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów - kupiony raczej dla mojej mamy, ponieważ ja nie mam tego problemu :)
Cena :14,90 zł








3. Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym(200ml) - mój faworyt :) zobaczymy jak się sprawdzi .
Cena: 22,90 zł







 

4.Rewitalizujący żel pod prysznic owoc granatu z Hiszpanii- ma naprawdę śliczny, intensywny zapach. 
Cena :7,90 zł







5. Żel pod prysznic Kwiat Lotosu z Laosu - bardzo delikatny i subtelny zapach
Cena : 7,90 zł









6. Szampon zwiększający objętość 6.Szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy
Cena :14.90 zł






A teraz rzecz którą co prawda kupiłam już miesiąc temu, ale muszę się pochwalić :
7. Płukanka octowa z malin - ma PRZEŚLICZNY zapach ( malinowa mamba) ma za zadanie wygładzenie naszych włosów



Cena: 19,90 zł (za tyle kupiłam)
teraz jest za :24,90 zł

 
  Niestety to już koniec moich zakupów. Może niektóre produkty pojawią się w Ulubieńcach. Jeżeli tak się nie stanie to już zapełnia się moja torba na Projekt DENKO :)
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...