TAG Moje Włosy W Pigułce

Zostałam dzisiaj otagowana przez Czarownicę (której bardzo dziękuję :)). Postanowiłam wziąć w tym udział, ponieważ jest on związany z pielęgnacją,kosmetykami, czyli tym co lubię:)
Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

 1. Twój naturalny kolor włosów:
Posiadam włosy w kolorze blond. Zmienia się on wraz z porami roku. W wakacje mam jasne włoski z platynowymi refleksami, na zimę zaś zmieniają się one w ciemny blond. 
 2.Twój obecny kolor włosów:
Obecnie powróciłam do mojego naturalnego koloru. Jednak moje włosy przechodziły  kompletne modyfikacje. Miałam już kolor kasztanowy, czerwony, platynowy blond, jasny brąz, ciemny brąz(wchodzący w czarny). Ponad dwa lata temu moje włosy przeszły przez dekoloryzację, dzięki czemu mogłam wrócić do naturalnego koloru. Posiadam na nich jeszcze farbę, która trochę się odznacza ( udaję sama przed sobą, że mam ombre na głowie). Nie farbuję ich już od ponad roku :)
3. Aktualna długość Twoich włosów:
Za łopatki. W cm nie potrafię podać :P
4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Za biust, ale nie do bioder ( brakuje mi jeszcze troszkę )
5. Jak często podcinasz końcówki:
Kilka razy do roku. Najczęściej w wakacje, ponieważ słońce działa na nie bardzo niekorzystnie. Często też siedzę na lekcji i obcinam sobie rozdwojone lub połamane końcówki :P 
 6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Kręcono-falowane. Zależy od dnia i ich nastroju :P Często napuszone. Deszcz sprawia, że kręcą się niesamowicie (wyglądam jak pudel)
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Są wysokoporowate. 
Aby sprawdzić jakie macie włosy odsyłam was do wpisu Małej Wredoty , gdzie możecie poczytać o tych 3 rodzajach porowatości i dowiedzieć się którą z nich posiadacie.
 8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Lubią się przetłuszczać. Zazwyczaj już 2 dnia są oklapnięte i widać już lekkie przetłuszczenie.  Moje końcówki są suche (wydaje mi się, że jest to efekt farbowania i dekoloryzacji).
9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Włosów nie myję codziennie ( zazwyczaj co 2 dzień) i zazwyczaj robię to wieczorem. Gdy pozwala mi na to czas nakładam na nie olej Vatiki (średnio lubię jego zapach), czasami też olej rycynowy.  Myję głowę 2 razy, a następnie nakładam na nie maskę z Biovaxu ( gdy mam mało czasu używam tej 3 minutowej). Po umyciu końcówki traktuję jedwabiem CHI lub Biosilk. Rano nakładam na nie serum scalające z Pantene ( pachnie nieziemsko i włosy wyglądają na odżywione. Likwidują też mój puch na głowie:P). Czeszę je Tangle Teezerem. W wolnych chwilach wykonuję masaż głowy :)
10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
 Moje włosy nie lubią suszarki ( nie używam jej nigdy), prostownicy, farb do włosów. 
11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Lubią olejowanie, maski z Biovaxu, serum z Pantene, szczotkę Tangle Teezer.
12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
 Lubię warkocze i koki.
13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
 Żebym już nigdy ich nie traktowała bez potrzeby farbami oraz prostownicą. Dbała o nie tak jak w tej chwili ( no chyba, że możliwa jest jeszcze lepsza pielęgnacja :P).

+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne) 
Włosy zaczęłam pielęgnować zaraz po dekoloryzacji, bo bałam się, że wypadnie mi większość z nich.  Pomyliłam się bardzo, bo straciłam ich tyle ile traciłam przy każdym farbowaniu. Od tego czasu bardzo dbam o moje włosy.
Taguję:
Każdego, kto ma ochotę na taki TAG :)
Dziękuję bardzo za otagowanie :) 
Może chciałybyście przepis na tiramisu, które zrobiłam wczoraj z okazji urodzin mojego chłopaka?
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak! Ja chce przepis na tirmisu! :) a co do Twojego naturalnego koloru to wychodzi na to ze mamy taki sam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super odp :)

    smakowite tiramisu, ja tez robię sama, zawsze wychodzi i jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Strasznie mnie zaciekawiłaś pytaniem odnośnie porowatości włosa. Osobiście sama nie potrafię się sięokreślić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na bloga którego podałam, tam dziewczyna wyjaśnia jak to sprawdzić

      Usuń
  4. A mogłabyś dokładnie opisać efekty tej odżywki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ugryzłam, to był wielki "gryz", dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag:) Musze się wreszcie skusić na tą szczotkę Tangle Teezer. Tiramisu wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię posty o włosach:) sama się do takiego przymierzam:) zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję kochany Kasztanku za króciutką recenzję tej odżywki :*
    co powiesz na wymianę linków? :) ja już Cię dodam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci za rady:* Na Tangle Teezer już się czaję od dawna ale jak tak polecasz to już na pewno się zdecyduję :) Muszę wypróbować też tej maseczki i masaży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...