TAG maseczkowy - AVON

W ramach TAGu maseczkowego dzisiaj pokażę Wam maseczki, które znalazłam w domu. Obie pochodzą z serii AVON Naturals.
Oczyszczająca maseczka do twarzy Drzewo herbaciane i Ogórek
Zacznijmy od plusów:
Nadaje się dla osób, które mają wypryski i świecącą strefę T (dzięki zawartości alkoholu)
Opakowanie
Żelowa konsystencja
Łatwość nakładania
Nie podrażnia
Miłe uczucie chłodu
Wygładza skórę

Teraz minusy:
Zapach ( czuć alkohol, dlatego nie można go używać w okolicach oczu)
Zdejmowanie ( jest to maseczka typu peel-of , ale trzeba jeszcze długo skubać twarz żeby się jej pozbyć)
Zostawia suchą skórę
Wydajność
Trzeba nałożyć dużą ilość, aby łatwiej móc ją potem ściągnąć
Długo schnie
Efekt widoczny bardzo krótko

Ta maseczka nie powaliła mnie na kolana. Wymagałam od niej więcej. W opakowaniu jest jej 75 ml i kosztuje w okolicach 10 zł. Oto jej konsystencja:
 Jest przeźroczysta i ma konsystencję żelu,  dzięki czemu łatwo się ją nakłada.
Czy ją kupię?     Nie
 Maseczka do twarzy Mus Malinowy
Plusy:
Przepiękny zapach!
Wygodne opakowanie
Bardzo ładnie się zmywa
Zawiera granulki peelingujące
Nawilża i wygładza skórę
Ma dużo lepszy skład niż poprzednia maseczka
Wydajna
Śliczny zapach utrzymuje się długo na naszej buzi

Konsystencja:
Minusy:
Za rzadka konsystencja 

Jest dobra dla osób z małymi problemami z cerą oraz dla tych, które nie wymagają dużo od maseczki. Dla mnie robi trochę za mało ze skórą.  Jego pojemność to 75 ml i kosztuje ok. 10 zł.
 Jednak wybaczam mu wszystkie wady ze względu na śliczny zapach:)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. ostatnio Avon wydaje same buble i ich maseczki nie przypadły mi do gustu :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jedynie lubię ich mgiełki, bo ostatnio miałam maskę do włosów - totalny bubel. Maseczki do twarzy mnie uczulają, a szampony powodują łupież. Kolorówka jest tragiczna, jedynie biała kredka z serii Colour Trends przypadła mi do gustu :) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę skusić się na nic avonowego,chociaż maseczki maja fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wszystkie maseczki z avonu i jestem zadowolona a malinowa racja pięknie pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam kosmetyków z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przekonałam się do produktów z Avon. Są super :)zapraszam do siebie: http://dasia-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...