TAG maseczkowy (4 tydzień)

Dzisiaj przychodzę do Was z delikatnie spóźnionym TAGiem. Powinna to być ostatnia notka z tej serii, jednak zostało mi jeszcze trochę maseczek :)
Dzisiaj zaprezentuję Wam :
1. AVON, Planet SPA, African Shea Butter (odżywcza maseczka do twarzy z masłem shea)
Co mówi producent: Maseczka z masłem shea doskonale odżywia skórę.
Nałożyć cienką warstwę na twarz, po 10 minutach zmyć wodą lub usunąć wilgotnym ręcznikiem.
Skład:  Aqua, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrogenated Polydecene, Stearyl Alcohol, Cera Alba, Glicerin, Gliceryl Stearate, Alcohol Denat, PEG-40 Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Triethanolamine, Magnesium Aluminium Silicate, Methylparaben Parfum, Cellulose Gum.

Zalety:
  • Gęsta konsystencja
  • Bardzo łatwo się rozprowadza
  • Ładny zapach
  • Szybko się wchłania
  • Po użyciu skóra jest jędrna i odżywiona
  • Wydajna i dostępna
Nie zauważyłam żadnych wad, jednak nie jest to produkt, który powalił mnie na kolana.  Bardzo przyjemnie się ją stosuje. Możliwe, że jeszcze do niej wrócę :)
2.L'biotica, Dermomask, Maseczka 'Głębokie oczyszczenie'
Co mówi producent: Maseczka głęboko oczyszczająca oparta została na zawartości aż 20% kaolinu (białej glinki) oraz 4% Avena sativa (płatów owsianych). Połączenie to pozwala uzyskać skórę idealnie oczyszczoną i matową.
Kaolin napina i wygładza cerę, likwiduje jej błyszczenie, nadając matowy wygląd. Dzięki delikatności działania, doskonale nadaje się również dla skóry suchej, pozbawionej elastyczności i witalności. Nie tylko bardzo skutecznie oczyszcza naskórek, ale także dba o jego mineralizację. Dodatkowo wykazuje działanie antyseptyczne.
Avena sativa pobudza ukrwienie skóry oraz posiada właściwości regenerująco-odżywcze. Doskonale łagodzi podrażnienia. Dzięki dużej zawartości cynku leczy niedoskonałości skóry. Zawarta w Avena sativa miedź napina skórę, a witaminy z grupy B zapobiegają jej pękaniu. Jest bogatym źródłem witaminy E, zapobiega powstawaniu przebarwień i nawilża skórę. Posiada właściwości przeciwzapalne i skutecznie łagodzi podrażnienia.
Skład:  Aqua, Kaolin, Alcohol Denat., Magnesium Aluminum Silicate,  Propylene Glycol/ Avena Sativa Extract, Cyclomethicone, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum/ Fragrance,Limonene, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Buthylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha - Isomethyl Iononoe, Eugenol, 2- Phenylethyl Alcohol.

Zalety:
  • Gęsta konsystencja
  • Łatwa aplikacja
  • Bardzo łatwo się zmywa
  •  Delikatny zapach
  • Zostawia skórę matową 
  • Nie podrażnia skóry
Wady:
  • Po nałożeniu strasznie szczypały mnie oczy ( starałam się sprawdzić czy inne osoby borykały się z tym samym problemem, ale jestem jedyna)
  • Produkt wysusza cerę, lecz moją wysuszył aż za bardzo ( może być  dobra dla osób z cerą skłonną do wyprysków.
  • Brudzi wszystko na biały kolor 
Dla mnie byłby to naprawdę bardzo fajny produkt, gdyby nie podrażnił tak bardzo moich oczu.

Planuję kupić buty Ukala sydney ( by Emu Australia). I chciałabym się dowiedzieć, czy któraś z Was może ma takie buciki? I jak się sprawują?
Znalazłam je za 250 zł, więc jest to raczej atrakcyjna cena :)
Mam nadzieję, że podobał Wam się dzisiejszy wpis :)
Pozdrawiam cieplutko :*

16 komentarzy:

  1. Maseczkę znam, natomiast buty - jestem użytkownikiem tańszych wersji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię maseczki z planet spa, a tej drugiej nie próbowałam :) A butki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze. Mam buty emu i straaasznie przeciekają *_* :<
    Obserwujemy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za bardzo miły komentarz :* Mam w planie jakiś tutorial na makijaż bo tak na prawdę jest bardzo prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty fajne :) Tylko czy warte są swojej ceny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię serię planet spa z avonu, chyba mnie nie zawiodła jeszcze nigdy ;)
    a co do drugiej maseczki, to dobrze, że ostrzegłaś, bo mam wrażliwe oczy i pewnie bym się zapłakała przy niej ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w koncu zamowic cos od PlanetSpa ! :DDDDDD
    ohh, ma przecudowny zapach !:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maseczki z Avonu choć sporo moich znajomych nie jest zadowolonych z ich kosmetyków.
    Buty fajne, ale cena zawrotna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze jedną maseczkę mam do zrecenzowania w ramach TAGu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszę do firm, które mnie interesują, jeśli odpisują to zazwyczaj nawiązuję współpracę a jak nie odpisują to trudno, nie narzucam się :)

    Jasne, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przed chwilą ją zamawiałam :) wkrótce wypróbuję i sama ocenię :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę z Avonu świetna jest :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam zrobić mocniejszy ale perspektywa jazdy autobusem w takim makijażu mnie trochę odrzucała :D U mnie na osiedlu chyba są jakieś drętwe dzieci bo podobno nikt nie zbierał cukierków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...