TAG maseczkowy (3 tydzień)

AVON, Planet Spa, Maseczka do twarzy z błotem termalnym i minerałami z Morza Martwego
Co mówi producent: Maseczka do twarzy z błotem termalnym dokładnie oczyszcza i świetnie nawilża skórę, usuwa martwe komórki i nadmiar sebum oraz zmniejsza widoczność porów.
Skład: Dipropylene Glicol, Magnesium Sulfate, Talc, Xanthan Gum, PEG-32, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Polyethylene, Phenoxyethanol, Hydroxypropylcellulose, Parfum, Methylparaben, Ethylparaben, Bentonite, Propylparaben, Sea Salt, Silt. <1017188-001>.
Zalety:
  • Nie podrażnia, ani nie uczula
  • Nie zastyga na twarzy, cały czas ma tą samą konsystencję 
  •  Odświeża skórę
  • Matuje
  • Ma nietypowy zapach
Wady:
  • Ciężko schodziła z mojej twarzy ( większość musiałam zmyć wacikiem)
  • Skład
Maseczka nie zachwyciła mnie, ani nie zawiodła. Jest to typowy produkt, który robi coś z naszą twarzą, ale nie są to jakieś szokujące efekty.
Cena: 2,50 zł
L'Biotica, Dermomask, Maseczka 'Efektywna Regeneracja'
Co mówi producent: Wyjątkowo skuteczna maseczka odżywcza efektywnie regenerująca cerę. Jej receptura oparta została o dobroczynne działanie 2% Persea gratissima (wyciągu z awokado). Persea gratissima to zbawienny owoc dla cery suchej i dojrzałej. Jest jednym z najcenniejszych źródeł witaminy E, K, H, PP i C oraz białka, karotenów, potasu i magnezu. Doskonale pielęgnuje i zapewnia widoczne odmłodzenie cery. Dzięki dużej biozgodności z substancjami tłuszczowymi zawartymi w skórze, idealnie ją natłuszcza, nadaje cerze ładny koloryt i działa przeciwzmarszczkowo. 
Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Glyceryl Stearate/ PEG-100 Stearate, Polydecene, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Decyl Oleate, Propylene Glycol/ Persea Gratissima Extract, Cyclomethicone, Stearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 42090, Parfum/ Fragrance, Limonene, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Buthylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, 2-Phenylethyl Alcohol.
Zalety:
  • Zapach
  • Skóra jest po nim napięta
  • Dobrze się rozprowadza
  • Skóra jest lekko odżywiona
Wady:
  • Skład (na 2 miejscu już jest parafina)
  • Wywołała u mojej mamy (i u wielu osób) reakcję alergiczną
Tą maseczkę testowała moja mama, ponieważ jest przeznaczona dla cery dojrzałej .Skład jest okropny. Zaraz po jej nałożeniu mamę zaczęła szczypać twarz. Trochę zawiodłam się na L'Biotice. Do tej pory była to dla mnie firma idealna.
Cena: 4,30 zł

Chciałam też Wam pokazać próbki, które dostałam od pewnej bardzo miłej Pani (której bardzo dziękuję ) :)

 Są to kosmetyki dopasowane do mojej tłustej, problematycznej cery. Niedługo pewnie pojawią się pierwsze recenzje.
Pozdrawiam cieplutko :*

11 komentarzy:

  1. nie używałam i ze względu na wady - alergie.. chyba nie spróbuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam pierwszej maseczki...ale chyba nie była dla mnie:/ podrażniła moją cerę i wyskoczyła mi wysypka:) heh ogólnie nie lubię takich maseczek błotnych:(
    ciekawe recenzję (przynajmniej szczere) :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Mam tą pierwszą maseczkę i szczerze mówiąc nie jestem nią jakoś zachwycona. ;) Niby nie jest zła, ale tak naprawdę to nie widzę po niej jakichś szczególnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja te maseczki z avonu b.lubie :) nigdy mi nic z cera nievzrobily :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie moge się doczekać wypróbowania tej z masłem shea :P

      Usuń
  5. Miłego testowania, hi hi hi - masz tego sporo!
    Avonu nie lubię bo mnie uczula i to potwornie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę błotną z Avonu mam i jestem zadowolona,przypomniałaś mi nią zabawną moją historię...:D nałożyła ją i wyszłam z łazienki a tata z tekstem... O matko co Ci się stało w twarz hahahaha pękałam ze śmiechu-Ci faceci :D A z dermomaxx nie używałam-skusze się,bo lubię maseczki :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy :)
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/10/wygraam-tag-wosowy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje tych maseczek do cery problematycznej,

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...