TAG maseczkowy ( 2 tydzień)

Dzisiaj pokażę Wam w ramach TAG-u 2 maseczki, które miałam okazje przetestować w tym tygodniu:
KOLASTYNA oczyszczająca maseczka do twarzy
Co mówi producent: Zawiera unikalny Collasten Complex (Kolagen, Elastyna, Glikogen). Intensywnie nawilża skórę, przywraca elastyczność, pobudza proces regeneracji komórek. Glinka Wulkaniczna w połączeniu z Collasten Complex usuwa martwe komórki naskórka i toksyny, przywraca skórze równowagę.
Skład:  Aqua, Kaolin, Urea, Glycerin, Talc, Magnesium Aluminium Silicate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Soluble Collagen, Glycogen, Hydrolized Elastin, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Biotin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Sodium Hydroxide
Zalety:
- Bardzo delkikatny, nie drażniący zapach 
-  Konsystencja bardzo fajna (nie spływa z twarzy, bardzo dobrze się rozprowadza)
- Sprawia, że twarz jest mięciutka i ściagnięta
- Można ją kupić wszędzie
Wady:
Brak

Większe efekty można pewnie zobaczyć przy dłuższym stosowaniu. Jedno opakowanie maseczki starczy na 2 użycia.
Cena:1,79
L'BIOTICA DERMOMASK  maseczka intensywnie nawilżająca
Co mówi producent : Maseczka intensywnie nawilżająca zawiera 2% Cucumis sativus (wyciąg z ogórka) oraz 2% Vitis vinifera (wyciąg z winogron). Połączenie naturalnych składników pozwala na pełne odżywienie i odświeżenie skóry, dzięki czemu staje się ona wygładzona, elastyczna i zmiękczona.
2% Cucumis sativus dzięki dużej zawartości soli mineralnych i wody działa odżywczo na spragnioną skórę, łagodzi podrażnienia i przywraca jej naturalną równowagę kwasową. Ma takźe doskonałe działanie tonizujące. Intensywnie odświeża i zmiękcza skórę.
2% Vitis vinifera zawiera bardzo dużo odmładzających polifenoli, fitohormonów, witamin i kwasów owocowych, dzięki czemu stymuluje produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Zwiększa również właściwości obronne skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami.
Zalety:
-Przyjemny zapach
-Dobrze się rozprowadza
- Nawilża bardzo intensywnie
-Po jej użyciu skóra staje się jędrna i napięta
- Sama się wchłania, a jej pozostałości należy usunąć wacikiem
- Po zastosowaniu skóra wygląda zdrowo i świeżo
Cena: 4,29
Maseczka starczy na około 3 zastosowania.
Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Nie wiecie co się stało z olejkiem z Alterry? Bo w 2 Rossmanach powiedziano mi, że zostały wycofane (?) .

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ta druga maseczka. Ostatnio lubię kosmetyki z wyciągiem z winogron :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chciałam krzyża więc serduszko strzeliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczkę z kolastyny miałam już kilka razy:D
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapki są z House'a każda po 19,99zł:)
      a rękawiczki z Accessorize :) i kosztowały ok 25zł:))
      jasne, że możemy obserwować - już dodaję:)

      Usuń
  4. Pewnie, że obserwujemy:) Będę tu wpadac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja ja lubię maseczki i lubię je testować,więc fajnie,że opisałaś pierwsza ma fajna cenę widzę :D dziękuję kochana za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wielka fanka maseczek nie jestem, czasami tylk sobie zrobie ale bardzo sporadycznie. i mam jedna tylko ulubiona marke, ktorej ufam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam żadnej z nich:) A co do alterry to by było bardzo szkoda tych olejków :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnam nauczyc sie uzywac maseczek regularnie... Ale nigdy nie mam czasu :/ Mimo to uwielbiam, bo fajne jest potem uczucie... tych dwoch jednak nigdy nie mialam okazji wyprobowac. Jak przyjade do Polski to sobie nakupuje w wakacje ^^
    A tak poza tym, uwielbiam Twoje wlosy ze zdjecia profilowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobnie, bardzo rzadko używam szminek bo wydaje mi się że są za mocne i dziwnie w nich wyglądam:) A szczególnie się nie mogę przemóc co do takich ciemnych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie próbowałam tych maseczek ;)
    no to obserwujemy ?:D ja już dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki, które w swoim składzie zawierają kwas hialuronowy, zawsze przynoszą zamierzony efekt. Kwas hialuronowy, jak naturalna substancja zawarta w skórze, świetnie się wchłania i głęboko nawilża skórę. Oczywiście, dużo lepsze efekty przynoszą zastrzyki z tymże kwasem, jednak same maseczki czy też kremy z jego zawartością też dobrze wpływają na skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...