Nowe odkrycie - Peeling gruboziarnisty

Produkt, który chcę Wam dzisiaj pokazać kupiłam wraz z TAGowymi maseczkami. Nie liczyłam na oszołamiające efekty. Ten peeling zaskoczył mnie niesamowicie.
Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie , Peeling gruboziarnisty z minerałami morskimi i drobinkami orzecha
Co mówi producent:Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.
Skład: Aqua, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Glycerin, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alkohol, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer, Soya Lecithin, Pantenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Propylene Glycol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acid, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbate/PCA, Mel, Sea Salt, Allantoin, Triclosan, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 42090. (02.10.2010)

Zalety:
  • Perfekcyjnie złuszcza naskórek 
  • Oczyszcza cerę 
  • Bardzo wydajny (saszetka starczy na 4-5 użyć)
  • Odświeża
  • Wygładza
  • Idealna konsystencja ( nie spływa)
  • Bardzo ładny zapach
  • Mimo tego, że jest gruboziarnisty nie podrażnia skóry 
  • Likwiduje błyszczenie się skóry 
  • Dobrze się spłukuje
Wady:
BRAK!!

Cena : 2,15 zł

Suche skórki w okolicach nosa z którymi borykałam się od pewnego czasu zniknęły. Moja skóra jest bardzo wygładzona ( mam ochotę cały czas ją miziać :P)  . Poradził też sobie ze świecącą strefą T. Mam wrażenie, że moja skóra w końcu zaczęła oddychać. Spełnia moje wszelkie oczekiwania.
W saszetce mieści się krem w kolorze  niebieskim, a w nim zawarte są brązowe drobinki przypominające ziarenka piasku.
Jestem pewna, że nie jest to moje ostatnie opakowanie tego peelingu. Zastanawiam się nad kupnem pełnowymiarowego produktu.
Gorąco Wam go polecam :)

Dzisiaj 18 mojej koleżanki. Pół dnia wybierałam strój na tą okazję. Zrobiłam delikatny makijaż i zawinęłam włoski pod opaskę. Wyżej efekt moich zmagań :)

17 komentarzy:

  1. uwielbiam gruboziarniste peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, bardzo mi sie wloski podobaja :) ja ze swoimi chyba nie dala bym rady bo predzej bym sie wsciekla :)

      Usuń
  2. Też niedawno miałam ten peeling-bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. farbki do tkanin z allegro :)) Piękna fryzurka !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuje. :) ładna fryzurka :)
    Odnośnie Europeistyki to masz takie przedmioty jak np. Prawo Międzynarodowe Publiczne, Geografie Polityczną, Europę w stosunkach Międzynarodowych, Ekonomię czy Ideę i Koncepcje jedności europejskiej. Fajny kierunek, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Bardzo, ale to bardzo mnie zachęciłaś do kupna tego produktu. :) Jak tylko odnajdę go na sklepowej półce, na pewno go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fryzurka ;D A maseczkę muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. great review! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię i testowałam też nie widzę wad ;) Dziękuję kochana za komentarze :*:**:*

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno się na niego skuszę

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. aa sama robiłaś fryzure ;o Jest cudowna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super fryzurka! szkoda, że ja jestem uczesaniowym antytalentem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...