Moje maski do włosów

Dzisiaj chcę pokazać Wam wszystkie moje maski do włosów. Jest ich 5, dlatego nie marnujmy czasu. Zaczynamy:
1. BIOVAX KERATYNA + JEDWAB 

Jest to najnowsza maska tej firmy. Dowiedziałam się o niej dzięki filmikom dziewczyn na youtube. Wyglądają tak :
 Jego konsystencja jest zupełnie inna niż wszystkich masek tej firmy:
Już po 1 użyciu widziałam dużą zmianę w moich włosach. Na razie zużyłam niecałą połowę tego produktu i już mogę powiedzieć, że jest to najlepsza z moich masek jakie kiedykolwiek miałam. W przeciwieństwie do innych maseczek biovaxu wystarczy ją trzymać na włosach przez 3 minuty! Ma bardzo dziwny zapach w porównaniu do innych produktów z tej firmy, ale można się do niego przyzwyczaić.
Zawiera:
~ Pro2Kéra Silk
~ Aminokwasy jedwabiu
~ Proteiny jedwabne
~Kreatyne
~Ekstrakt z henny
Jej skład: Aqua, Cetyl Acohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Cetareth-20,Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetyled Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Parth-9, Parfum, Citric Acid, Tithanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexyglycerin, Benzyl Salicytale, Butyphnyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.
Koszt: 17,50 zł i można ją dostać w prawie każdej aptece.
Czy go kupię?
Napewno!
2. BIOVAX DO WŁOSÓW BLOND
 Jak sama nazwa brzmi jest to maska przeznaczona do włosów w kolorze blond.
Używam jej już ponad pół roku i nie mogę skończyć. Nie dlatego, że jest to maska z limitowanej serii (500 ml). Nie robi nic nadzwyczajnego z moimi włosami. Oczekiwałam od niej dużo dużo więcej. Używam jej chętnie, ale tylko do wygładzenia i nawilżenia moich włosów. Miała rozjaśniać włosy, czego nie zauważyłam.  Dam jej dużego plusa za bardzo ładny zapach i konsystencję.
Jej skład:  Aqua, Cetyl Alcohol, Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia INnermis Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Mel Extract, Parfum, Linalool, HexylCinnamal C.I. 19140, BenzylAlcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Potassium Sorbate.
Koszt: 23,90 zł
Czy go kupię?
Raczej nie
3. BIOVAX DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH + 4.ODBUDOWA OSŁABIONYCH WŁOSÓW (+PROTEINY MLECZNE)
Obie maseczki czekają jeszcze zamknięte w mojej łazience. Nie mogę ich jeszcze użyć dopóki nie wykończę reszty :P Jak zawsze trzymamy ją przez ok. 20 minut na naszych włosach pod czepkiem termicznym. Zrobiłam dla Was ich zdjęcia :
 Jej skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Cinnamomum Zeylanicum Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, C.I. 16255, C.I. 42090, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Potassium Sorbate.
 Jej skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth - 20, Hydrolyzed Milk Protein (and) Lactose, Amodimethicone, Isopropyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Silk, Parfum, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Potassium Sorbate.
Obie maseczki mają pojemność 500 ml
Koszt: 23,90 zł

Do każdej maski biovaxu dołączony jest czepek termiczny:

 Trzeba też zaznaczyć , że maski biovaxu nie zawierają:
  • PARABENÓW
  • SLS (Sodium Lauryl Sulfate)
  • SLES (Sodium Laureth Sulfate)
  • GLIKOLU PROPYLENOWEGO 
Polecam Wam także kupowanie serii limitowanej (500 ml), ponieważ jest ona bardziej opłacalna :)
 5. KALLOS CREMA AL LATTE 
Jest to maska kupiona przeze mnie na allegro dzięki filmikom na youtube. Wygląda ona tak:
Na początku muszę pochwalić jej cudowny budyniowy zapach. Jest nieziemski i utrzymuje się bardzo długo. Zawiera proteiny mleka. Przeznaczona jest do regeneracji osłabionych włosów i z tym się w pełni zgodzę. Po jej użyciu moje włosy są odżywione,miękkie, lśniące, ale nie obciążone. Ułatwia rozczesywanie włosów.Jest bardzo wydajna.
Jej skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Methosulfate, Parfum, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Citric Acid, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Methylisothiazolinone.
Pojemność: 1000ml
Koszt: 11 - 15 zł
Czy go kupię? 
Napewno :)




Mam nadzieję, że podoba Wam się moja "kolekcja" masek do włosów. Tak wiem jest ich trochę dużo, ale mam bzika na punkcie mojej czuprynki :P
Pozdrawiam cieplutko :*




2 komentarze:

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...