Małe zakupy w Częstochowie

W poprzedni czwartek razem z klasą odwiedziłam Częstochowę. Oczywiście w czasie przerwy nie mogło mnie zabraknąć na bazarkach, które znajdują się w pobliżu Jasnej Góry. Moje zakupy:
1. Długa chustka z prześlicznym wzorkiem - 7 zł
2. Bransoletka w malinowym kolorze - 4 zł
3. Biała bransoletka z koniczynką - 3 zł
4. Granatowa bransoletka z kwiatkiem - 5 zł (mój ulubieniec)

Jedno zdjęcie z wycieczki też się znalazło :P Zrobione po kilkugodzinnym spacerze, podczas paskudnej pogody :P Jak już mówiłam wielu dziewczynom, jestem osobą, która bardzo lubi ciepło , więc zaczęłam już nosić zimową kurtkę.
PS. Zbierałyście już w tym roku grzyby? To jest jedno z moich ulubionych jesiennych zajęć. W lesie mojego chłopaka znalazło się ich kilka:
Pozdrawiam Was cieplutko :*

Biore udzial w ROZDANIU kosmetykow GIORGIO ARMANI'ego u Marity na blogu www.londonblondee.blogspot.com

25 komentarzy:

  1. fajne bransoletki :) ja jestem z Częstochowy.
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie bransoletki, ale nie noszę biżuteri ( pomijając pierścionek zaręczynowy) bo taką mam specyfikacje pracy, że mi nie wolno :) grzybów nigdy nie zbierałam bo boję się lasów :D i do nich zwyczajnie nie chodzę :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. grzyby zawsze zbieram z ojczulkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ok obserwujemy - ja już dodałam Ciebie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne łupy chyba wybiorę się na grzybki bo okazałe jak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje bardzo za rady!!! <3
    Callanetics cwicze juz od ponad roku dla przyjemnosci, dobrze dziala na miesnie, ale nie spala w ogole tluszczu, a ja jako ze kocham jedzenie... Pomagalo, ale nie wystarczajaco. (Chociaz czuje ze mam wycwiczone miesnie pod warstwa ciala do spalenia :p ) Zreszta nie robilam tego wystarczajaco regularnie. Teraz probuje innych cwiczen. 6 weidera zaczne, gdy wystarczajaco zadbam o nogi i posladki, ktore sa u mnie najgorszym koszmarem :/
    A co do wody... jak miod i cytryna mogly pomoc??? Jesli to prawda to jestem BARDZO za, bo kocham miod i cytryne, tylko ze od zawsze mi mowiono ze miodu przy diecie nie wolno... A ja jakos czasu nie poswiecilam by to potwierdzic. Duzo trzeba tego miodu wlac? :D
    Malinowa bransoletka moim ulubiencem :p I ojeeeeej, jakie ty masz slodkie piegi !!!(od zawsze tez chcialam miec T.T)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie udało się niestety tylko raz wyskoczyć na grzyby. I tylko opieńki zebraliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wielkie grzyby :D ja osobiscie za bardzo nie lubie zbierac ;p fajny blog i z przyjemnoscia zaobserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zbierać, ale jeść już nie za bardzo :P

      Usuń
    2. ja uwielbiam i zbierać i jeść :)

      Usuń
  9. A propos herbaty - dobra, taka ciemna z posmakiem, jak stwierdzili współpracownicy-trochę poziomkowo pachnie, przyjemnie. A smak dobry.
    Na allegro ten sprzedawca ma duuużo herbat, niedrogich :)

    Obserwuję Cię :)

    A..mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową ( w ustawieniach) łatwiej byłoby dodawać komentarze :)

    p.s. fajne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wielkie grzyby :)

    Obserwuje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chustka, u nas grzybów też bardzo dużo.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby przedmaturalna wycieczka ? : ) Malinowa bransoletka śliczna : )

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne branzoletki - ojj ja nie znam sie zupelnie na grzybkach wiec lepiej jak nie zbieram.. bezpieczniej dla otoczenia:))))) pozdrawiam papppa

    OdpowiedzUsuń
  14. ja grzybów nie zbieram, bo zupełnie się nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  15. ILE GRZYBÓW!!! i jakie ładne bransoletki :):***

    OdpowiedzUsuń
  16. hey -- jesli chodzi o to ciasto to trudno mi cos wybrac bo nie wiem co lubicie:)))) ale moge zaproponowac Banoffee pie-przepis znajdziesz w internecie -kiedys nieesia 25 tez robila wiec nawet filmik jest - pyszne i polecam:)))) obserwuje pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... To muszę zobaczyć :) dziękuję za podpowiedź

      Usuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...