Kremujemy ręce ...

Nadchodzą zimne dni więc czas zadbać o nasze dłonie. Dzisiaj pokażę Wam 4 kremy do rąk, które miałam okazję przetestować :)
1. ZIAJA, kokosowa, krem o rąk
Jest idealna dla osób, które lubią zapach kokosowy, ponieważ dla wielu jego aromat jest mdły. Ja uważam inaczej :P
+Posiada bardzo praktyczne opakowanie
+Szybko się wchłania
+Jest dostępna prawie w każdym sklepie z kosmetykami
+Ma śliczny zapach kokosowo-mleczny
+Wydajny
+Delikatny
+Zapach długo się utrzymuje

-Nawilżenie jest chwilowe (dlatego trzeba go często używać)

Cena: ok. 5 zł
Skład:
Nie polecam go osobom z bardzo suchą skórą na dłoniach.
2.ORIFLAME Silk Beauty , Hand cream
Należy do moich ulubionych kremów. Jest to krem z proteinami jedwabiu i przeciwutleniającym ekstraktem z orchidei.
+Śliczny zapach
+Wydajny ( ma aż 150 ml)
+Długotrwale nawilża
+Szybko się wchłania
+Zapach utrzymuje się długo 

Cena: ok. 10 zł
3. ORIFLAME Reviving Hand Treatment Mask
Miały być kremy do rąk, ale tą maskę również używam do szybkiego nakremowania moich dłoni i jest to mój numer 1.
Zawiera w sobie olejek ze słodkich migdałów i masło shea.
Można ją używać wraz z rękawiczkami.
+ Żaden krem nigdy nie odżywiał tak moich rąk
+ Radzi sobie ze zniszczoną skórą dłoni
+ Ma prześliczny zapach
+ Po użyciu ręce są bardzo gładkie w dotyku
+ Szybko się wchłania
+ Wydajna
+ Ma gęstą konsystencję


Skład: Aqua, Glycerin, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Glyceryl Stearate Se, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Carbomer, Ceteareth-20, Parfum, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Stearic Acid, Propylparaben, Sodium Hydroxide
Cena: ok. 15 zł
 
4. AVON Naturals, Krem do rąk : truskawka i guawa
TOTALNY BUBEL!!!!

Kupiłam go myśląc, że będzie miał piękny truskawkowy zapach.

-Chemiczny zapach

-Bardzo długo się wchłania  
-Ręce są po nim lepiące
-Zapach utrzymuje się długo

+Wydajny

+Poręczny
 Firma Avon w ostatnim czasie niesamowicie mnie zawiodła. 
  Cena: ok. 7 zł

 Poza maską z Oriflame nie kupię żadnego z tych kosmetyków, ponieważ na rynku jest bardzo dużo kremów do rąk, które bardzo bym chciała przetestować. Może Wy macie jakieś ulubione kremy? 
Pozdrawiam :) 

10 komentarzy:

  1. ten kokosowy krem z ziaji wygląda fajnie:) A ostatniego bubla też mam, zapach mi aż tak nie przeszkadza ale trzeba przyznać że łapki się po nim lepią ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. AVON, MIAŁ ŚWIETNY KREM DO RĄK ALE WANILIOWY, ALE TO BYŁO KILKA LAT TEMU! SZKODA ŻE GO WYCOFALI :(
    DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I OBSERWOWANIE :)))

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM JESZCZE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a moj ulubiony krem do rak to Neutrogena ze skoncentrowana formula. Dla mnie ochrona rak jest bardzo wazna bo caly rok pracuke w zimnych warunkach i dlonie sa szczegolnie narazone na przesuszenie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się... Kosmetyki Neutrogeny są idealne do takich warunków. To chyba będzie mój następny krem :)

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o serię naturals z Avonu sprawdza się w przypadku szamponów i maseczek, jeżeli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji polecam serię planet spa, do dłoni dokładnie krem z masłem shea :)
    kosmetyki z ziaji są tanie i naprawdę dobre, przede wszystkim cudownie pachną jednak nie znalazłam tam kremu, który miałby działanie nawilżające :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kremy do rąk, mam ich ogrom i zawsze mi za mało...

    OdpowiedzUsuń
  6. totalny bubel :DDD rozbawiło mnie to ale super bo wiem ze nigdy go nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kokosową ziaje muszę mieć koniecznie !!Super,że mi o nim przypomniałaś uwielbiam kokosa :D a z ziaji jestem mega zadowolona i ta cena extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kokosowa ziaje...dobra bardzo w okresie zimowym gdy mamy zmiany temperatur

    obserwje i zapraszam do mnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja polecam kremy do rąk, nasze polskie, a jakże, firmy farmona i bielenda. bielenda ma serię parafina do rąk i stóp, genialna szczególnie na noc. a z farmony używam kremu z woskiem pszczelim - bardzo tłusty, ładnie pachnie, szybko się wchłania, nie rozwarstwia się przy mrozach. tylko tyle, że trzeba się nagimnastykować by je kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...