Czas na herbatkę...

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowe odkrycie ( nie kosmetyczne :P). Jest nim herbatka, a dokładnie napar owocowy :
GREEN HILLS Citrus
Herbartka owocowa aromatyzowana o smaku owoców cytrusowych
Po nazwie możemy już zauważyć, że jest to herbatka, którą możemy kupić w Biedronce. W opakowaniu jest 20 torebek. Jedna torebka przeznaczona jest do przygotowania jednego kubka. 
Kartonowe opakowanie z wygodnym otwarciem zawiera torebki w kształcie piramidek. Każda z nich ma przyczepioną niteczkę z maleńką etykietą.
Jej skład bardzo mi się spodobał : hibiskus, skórka grejpfruta (18%), aromaty, jabłko, skórka pomarańczy (8%), liść jeżyny słodkiej, trawa cytrynowa, skórka cytryny (2%),mięta.

Nie czuć w  niej goryczy. Jest lekko kwaskowata.
 Przez woń hibiskusa przebija się cytrusowy zapach.
Moim zdaniem jest to świetny i bardzo smaczny napar owocowy, który idealnie nadaje się na jesienne wieczory lub poranki.
Jego cena nie jest wygórowana : 3,99 zł (jak najbardziej jest jej wart)
Dzisiaj kupiłam kolejne 2 opakowania :)
Gorąco polecam!!


Życzę Wam miłego wieczoru :)



9 komentarzy:

  1. mniam :) właśnie idę zrobić cieplutką herbatkę i kładę się do łóżka z ukochaną książką :) zapraszam na www.firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam herbaty i bardzo fajny posiadasz kubeczek :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam go już dawno temu od chłopaka :P

      Usuń
  3. W biedronce mają taką smakowitą herbatkę mmmmm muszę wstąpić po pracy i zakupić musi mieć genialny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, mają :P Powiedz mi później jak Ci smakowała :)

      Usuń
  4. oj...herbatka idealna na jesień, kupię ją dzięki Tobie

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam herbatę a tej jeszcze nie próbowałam :) Muszę ja koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, a ja uwielbiam herbatę! Zwłaszcza w te chłodne i brzydkie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie przepadam za herbatkami z hibiskusem, jest kwaśny i to mnie trochę drażni;)
    Ale lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...