Botki EVEN&ODD

Dzisiaj przyszły do mnie nowe butki, które kupiłam dzięki kadik babik, która pokazała je w jednym ze swoich postów (wybacz Kochana, ale zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :P). Kupione przez Zalando.
Zapakowane były w piękne pudełko :


No i najważniejszy moment :
Mają bardzo ładne wykończenie i zawierają w środku cieplutką wyściółkę. Są w moim ulubionym kolorze (malinowym) i jestem z nich niesamowicie zadowolona :) . Niedługo wstawię zdjęcia jak wyglądają na nogach. Możecie je też zobaczyć u Kadik Babik, której bloga serdecznie Wam polecam.
Link do botków tutaj.
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że będą trwałe i że będzie Ci sie w nich wygodnie chodziło, a przede wszystkim że będą cieplutkie
    są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor i fason absolutnie nie mój, ale z pewnością są ciepłe :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor skradl moje serce od razu! Niestety to nie jest moj fason :<. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodkie i cieplutkie :) Sama jednak preferuję szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fason buta to zupelnie nie moj styl, ale kolor... marzenie!! <3
    Chce nowe kolczyki w tym kolorze. Kropka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boskie ! <3
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga orz obserwacje :)
    Również obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne !
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty!
    Obserwujemy? Ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne :D
    Na pewno wyróżnisz się w tłumie !
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    arielka-arielkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac ze porzadnie ,wiec wygodnego chodzenie : )
    Ja chetnie bym sobie przygarnela takie moze w praktyczniejszym koloze,ale chetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie buty emu , ale nie rozowe :d
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo z takim kolorem na pewno nie przejdziesz niezauważona :D
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki świetne:)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie one słodziutkie :D uroczy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojacieee! i ja to dopiero teraz znalazłam :) moje butki każdego dnia na wieczorne spacery z pieskiem zakładam! ale są super :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze :)
Na każdy staram się odpisać tutaj lub na Waszych blogach.
Chętnie dodam Waszego bloga do obserwowanych!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...